سير نزولی ۳ ساله كاهش حوادث رانندگی در جاده های استان اردبيل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از سير نزولی ۳ ساله كاهش تصادفات و حوادث رانندگی در جاده های استان اردبيل خبر داد.

سردار حسين عبدی، فرمانده انتظامی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، از سير نزولی ۳ ساله كاهش تصادفات و حوادث رانندگی در جاده های استان اردبيل خبر داد و گفت:‌ اين اقدام شايسته تجلي تمهيدات ويژه در حوزه مديريت ترافيک است.     

وی با اشاره به اجرای موفق رزمايش ترافيكی نوروز 97 در مسير كنترل، پيشگيری و كاهش حوادث رانندگی اظهار داشت: از زمان آغاز اجرای رزمايش ترافيكی نوروز 97 شاهد كاهش آمار تصادفات و حوادث رانندگی هستيم. 

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بيان اينكه تعامل، همدلی، انسجام و وحدت سازمان های دخيل در اجرای رزمايش ترافيكی نوروز 97 ارزشمند و در نقطه اوج است، افزود: بازخورد اين تعامل و همدلی امنيت و آرامش مسافران و ميهمانان نوروزی و به ارمغان آمدن لحظاتی شاد، دلنشين و آرام برای آنان است. 

سردار عبدی از تبليغات جامع محيطی و حضور هدفمند و پررنگ رسانه ای با محوريت اطلاع رسانی هشدارهای انتظامی و ترافيكی و توسعه آموزش های همگانی خبر داد و گفت: بايد در طرح نوروزی 97 نيز به مشابه ساير مأموريت ها موفق، اثربخش و عامه پسند اقدام و رفتار ما محبوبيت اجتماعی پليس را افزايش دهد. 

وی با اشاره به اينكه اردبيل يكی از استان های موفق در حوادث رانندگی و تصادفات است، بيان داشت: خوشبختانه در استان اردبيل شاهد سير نزولی ۳ ساله كاهش تصادفات و حوادث رانندگی هستيم كه اين اقدام شايسته تجلی تمهيدات ويژه در حوزه مديريت ترافيک و احساس مسئوليت در قبال اصلاح و بهبود رفتارهای ترافيكی است. 

انتهای پیام/ح

کاهش حوادث رانندگی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.