اسکان ۲۴ هزار و ۱۸۵ فرهنگی در سیستان و بلوچستان

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: ۲۴ هزار و ۱۸۵ فرهنگی در قالب هزار و ۵۵۷ خانوار تا سومین روز فروردین در ستاد‌های اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان پذیرش شدند.

علیرضا نخعی مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:۲۴ هزار و ۱۸۵ فرهنگی در قالب هزار و ۵۵۷ خانوار تا سومین روز فروردین در ستاد‌های اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان پذیرش شدند.

نخعی  ادامه داد:  آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان همه مقدمات را برای پذیرش و تکریم مهمانان نوروزی در شهرستان‌ها و مناطق استان آماده کرده است.

وی افزود: هزار و ۳۰۰ کلاس درس در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان پذیرای مسافران نوروزی است.

وی ادامه داد: پایگاه‌های اسکان بین راهی فرهنگیان در نصرت آباد، سفیدابه، بزمان، دلگان، دشتیاری، میرجاوه و نوک آباد و پایگاه‌های ثابت در شهرستان‌های زاهدان، زابل، ایرانشهر، سراوان، خاش، نیکشهر، چابهار، سرباز و کنارک به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: نوروز ۹۷ خدمات اسکان در مدارس استان در سه گروه الف، ب. و ویژه ارائه می‌شود.

نخعی افزود: علاوه بر این کلاس‌ها برای رفاه بیشتر مسافران نوروزی در ۶ خانه معلم در شهرستان‌های چابهار، ایرانشهر، خاش، زاهدان، زابل و نیکشهر نیز از آنان پذیرایی می‌شود.

هم اینک بیش از ۶۲۰ هزار دانش آموز سیستان و بلوچستان در ۶ هزار و ۳۰۰ مدرسه تحصیل می‌کنند و ۳۶ هزار و ۷۰۰ فرهنگی نیز سکان دار تعلیم و تربیت در این استان هستند.

انتهای پیام/ع

ورود بیش از ۲۴ هزار فرهنگی نوروزی  در سیستان و بلوچستان

برچسب ها: نوروز ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار