انهدام چندین باند بین المللی مواد مخدر در جنوب کرمان

دادستان عمومی و انقلاب رودبار جنوب گفت:طی سال گذشته 17 قاتل فراری و 33 آدم ربا در چنگال قانون گرفتار شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ️دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب گفت:با تلاش‌های شبانه روزی صورت گرفته از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی در سال گذشته بیش از ۱۱ تن و ۶۰۱ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف و چندین باند بزرگ وبین المللی مواد مخدر در جنوب استان کرمان منهدم شده اند.

حامد عمرانی بیان داشت:طی اقدامات اطلاعاتی منسجم صورت پذیرفته در سال گذشته ۱۷ قاتل فراری در این شهرستان در چنگال قانون گرفتار شده اند و پرونده‌های متهمان باقید فوریت در حال رسیدگی است.

وی گفت:در مجموع در سال گذشته ۳۳ آدم ربا دستگیر و در این رابطه ۲۵ نفر از چنگال گروگانگیران آزاد شده اند.

عمرانی از کشف ۶۷ عدد انواع اسلحه جنگی در این شهرستان طی سال گذشته خبر داد و گفت: اقدامات خوبی در جهت احداث بازدشتگاه موقت در شهرستان رودبار در حال انجام است.

وی افزود:خوشبختانه با تعامل خوبی و سازنده‌ای که بین تمامی دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی وانتظامی با سیستم قضائی شهرستان ایجاد شده است، اکثر شاخص‌های امنیتی شهرستان ارتقاء پیدا کرده است.

دادستان رودبار جنوب به مرتکبین جرائم خشن هشدار داد:دستگاه قضائی با قاطعیت و شدت تمام با مخلان نظم وامنیت جامعه برخورد قانونی خواهد نمود

وی از کاهش ۱.۲ درصدی ورودی پرونده‌ها به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب خبر داد و گفت:در سال گذشته بالغ بر ۶ هزار پرونده وارد این دادسرا شده است.

این مقام قضائی در ادامه تشریح عملکرد دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان رودبار جنوب در سال گذشته گفت:در راستای تکریم ارباب رجوع متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در دادسرای رودبار از ۴۵ روز به ۳۷ روز کاهش یافته است.

دادستان رودبار جنوب اعلام کرد:به طور متوسط ۴۵ درصد اوراق قضائی در دادسرای این شهرستان به صورت الکترونیکی ابلاغ می‌گردد.
انتهای پیام/ی

در سال گذشته بالغ بر ۶ هزار پرونده وارد دادسرا رودبار شده است

برچسب ها: اعتیاد ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار