تمام سیاست‌گذاری‌ها باید حول محور رشد اقتصادی کشور شکل بگیرد

فرماندار اردستان گفت:تمام سیاست‌گذاری‌ها باید حول محور رشد اقتصادی کشور شکل بگیرد و توجه نکردن به بخش تولیدات داخلی سبب می‌شود تا بخش عمده کالاها از خارج وارد شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا غیور امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نامگذاری امسال به نام سال حمایت از کالای ایرانی توسط مقام معظم رهبری بر اساس چند سال گذشته در چهارچوب اقتصاد مقاومتی بوده است اظهار داشت: با توجه به شعارهای چند سال گذشته که همه حول محور مباحث اقتصادی و خودکفایی ملی کشور بوده است باید تلاش‌های بیشتری در این راستا صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه شعار امسال تعیین کننده و نقطه ثقل همه برنامه‌های اقتصادی بوده که می‌تواند بیشتر مورد عنایت قرار گیرد، تصریح کرد: تمام سیاست‌گذاری‌ها باید حول محور رشد اقتصادی کشور شکل بگیرد و توجه نکردن به بخش تولیدات داخلی سبب می‌شود تا بخش عمده کالاها از خارج وارد شود.

فرماندار اردستان بیان کرد: کشور ما با توانمندی، علم و تخصصی که دارد می‌تواند در همه عرصه‌ها فعال بوده و توجه به سرمایه ملی می‌تواند ما را در همه زمینه‌ها خودکفا کند.

وی با بیان اینکه برای توسعه اقتصادی کشور و تحقق شعار سال باید با تمام توان فرهنگ حمایت از کالای ایرانی را نهادینه کنیم، خاطرنشان کرد: رقابت با کالاهای خارجی مستلزم شاخصه‌ها و استانداردهای لازم است که در صورت توجه و فرهنگ‌سازی درست این امر محقق می‌شود.

غیور با بیان اینکه وظیفه مردم در حمایت از کالای ایرانی بیشتر از مسئولان است گفت: استفاده از کالای ایرانی سبب افزایش تولید و اشتغال شده و بسیاری از مسائل دیگر را برطرف می‌کند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.