کاهش بیش از 50 درصدی تصادفات منجر به فوت

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: اجرای طرح نوروزی پلیس راهور تا کنون منجر به کاهش بیش از 50 درصد تصادفات منجر به فوت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ جابر پاپری رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: تعداد تصادفات منجر به فوت در حوزه برون  و درون شهری از آغاز اجرای طرح نوروزی پلیس راهور با شعار «پرهیز از خطر آرامش در سفر» که از 24 اسفند 96 آغاز شده تا کنون، نسبت به مدت مشابه پارسال باعث کاهش بیش از 50 درصد تصادفات منجر به فوت شده است.

رئیس پلیس راه استان بوشهر علت بیشتر تصادفات در چند روز گذشته را واژگونی خودرو عنوان کرد که بر اثر بی‌توجهی به جلو رخ داده است که آن هم به علت خستگی و خواب آلودگی و صحبت با تلفن همراه بوده است.

سرهنگ پاپری با اشاره به اینکه همه محورهای استان مجهز به دوربین کنترل سرعت هوشمند هستند افزود:  سرعت لحظه‌ای و هم سرعت متوسط رانندگان را رصد می‌کنند و افزون بر این گشت‌های نامحسوس در جاده‌ها حضور دارند و به جلوگیری از خطرات و افزایش ایمنی کمک می‌کنند.

وی در پایان گفت: رانندگان  قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت و با آرامش رانندگی کنند، با سرعت مجاز برانند، پس از دو ساعت رانندگی 15 دقیقه استراحت کنند، از تلفن همراه استفاده نکنند، از تخلفات خطرساز بپرهیزند و حواسشان باشد که همه سرنشینان کمربند ایمنی را ببندند.

انتهای پیام/پ


اجرای طرح نوروزی پلیس راهور

برچسب ها: حوادث ، نوروز 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.