نماینده دموکرات آمریکا: اگر ترامپ «جف سشنز» را اخراج کند، مردم به خیابان‌ها می‌آیند

یک نماینده دموکرات آمریکا اعلام کرد در صورتی که ترامپ بخواهد با اخراج جف سشنز از دست مسئول بررسی پرونده روسیه خلاص شود، مردم به خیابان‌ها خواهند آمد.

نماینده دموکرات: اگر ترامپ «رابرت مولر» را اخراج کند، مردم به خیابان‌ها می‌آیندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، «تد لیو»، عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا، روز گذشته (پنجشنبه) پیش بینی کرد در صورتی که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، تصمیم به اخراج «جف سشنز»، دادستان کل آمریکا بگیرد تا به این طریق از دست «رابرت مولر»، مسئول تحقیقات درباره احتمال دخالت روسیه در انتخابات آمریکا خلاص شود، مردم به نشانه اعتراض به خیابان‌ها خواهند آمد.

وی در مصاحبه با شبکه سی ان ان اعلام کرد: «هرگونه تلاش برای اخراج جف سشنز باعث جلوگیری از اجرای عدالت خواهد شد و نشان‌دهنده این است که ترامپ سعی دارد از دست مولر خلاص شود. این کار او نقض قوانین خواهد بود. من فکر می کنم مردم در اینصورت به خیابان‌ها می آیند.»

رابرت مولر سال گذشته میلادی از سوی «راد روزنستاین»، قائم مقام دادستان کل آمریکا برای بررسی پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و احتمال ارتباط اعضای تیم ترامپ با مقامات روس انتخاب شد. مولر پس از کناره گیری جف سشنز از بررسی پرونده روسیه و ستاد ترامپ برای انجام این مسئولیت انتخاب شد.

کناره گیری جف سشنز از بررسی پرونده روسیه تاکنون بارها دونالد ترامپ را خشمگین کرده و او بارها دادستان کل آمریکا را متهم کرده که هیچ تلاشی برای حفاظت از رئیس جمهور آمریکا نکرده است. دونالد ترامپ پیشتر در مصاحبه با نیویورک تایمز اعلام کرده بود که اگر می دانست جف سشنز قرار است خودش را از پرونده روسیه کنار بکشد، یک شخص دیگر را برای این سمت انتخاب می کرد.

انتهای پیام/

هشدار نماینده آمریکایی به ترامپ درباره تصمیم به اخراج جف سشنز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار