۷۰۷ هزار مورد بازدید بهداشت محیطی از مراکز و اماکن صورت گرفت

معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به انجام ۷۰۷ هزار مورد بازدید بهداشت محیطی از مراکز و اماکن، گفت: هزار و ۹۲۶ محل مختلف پلمب شده است.

۷۰۷ هزار مورد بازدید بهداشت محیطی از مراکز و اماکن صورت گرفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  علیرضا رئیسی در حاشیه بازدید از برنامه سلامت نوروزی در بوشهر اظهار داشت: اکیپ‌های بازرسی بهداشت محیط در قالب طرح نوروزی تلاش‌های گسترده‌ای را در نقاط مختلف کشور داشته‌اند.

معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: از ۱۵ اسفندماه تا دهم فرودین، ۷۰۷ هزار و ۷۲۲ مورد بازدید بهداشت محیطی از مراکز و اماکن به‌ویژه مراکز و اماکن حساس انجام شده است.

وی با اشاره به انجام بیش از ۲۳ هزار بازدید بهداشت محیطی از مراکز و اماکن بین راهی، خاطرنشان کرد: هزار و ۹۲۶ محل مختلف بهداشتی پلمب شده است و ۹ هزار و ۱۲۵ مرکز نیز به مراجع قضایی معرفی شده است.

رئیسی با اشاره به انجام ۱۶ هزار و ۱۱۰ مورد بازدید مشترک با دستگاه‌ها و ادارات دیگر به‌ویژه تعزیرات، بیان کرد: ۳۶۶ هزار و ۵۰۹ مورد کلرسنجی نیز در این مدت انجام شده است.

وی تعداد موارد صدور اخطار نواقص بحرانی و غیر بحرانی را ۴۹ هزار و ۹۱۳ مورد عنوان کرد و ادامه داد: ۲۲ هزار و ۲۳۹ مورد نمونه‌برداری مواد غذایی از سطح عرضه نیز انجام شده است.

رئیسی با اشاره به اینکه تاکنون هزار و ۳۲۲ تن انواع مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی معدوم شده است، تصریح کرد: ۱۹۰ هزار مورد سنجش با تجهیزات پرتابل بازرسی نیز انجام شده است.

معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برنامه سلامت نوروزی تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ ادامه خواهد شد.

انتهای پیام/م

۷۰۰ هزار بازدید بهداشت محیطی انجام شد

برچسب ها: اخبار سلامت ، تغذیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.