از اشیاء پرنده ناشناس تا مومیای مرموز کشف شده در پرو!/ آیا موجودات فضایی وجود دارند؟

از سقوط سفینه ای عجیب در منطقه روزول آمریکا در سال 1947 تا فسیل های مرموزی که در مریخ پیدا شده اند شواهدی هستند که باور به وجود فرازمینی ها را در بین مردم جهان تقویت کرده اند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قرن هاست بشر در تلاش برای حل این معما بوده  است که آیا تنها موجود هوشمند در جهان بشمار می رود؟ از پرتاب فضاپیمای وویجر 1 به فضای بین سیاره ای در 5 دسامبر سال 1977  که حاوی صفحه طلایی با اطلاعات تمدن زمینی بود تا پرتاب دهها کاوشگر دیگر به برخی سیارات منظومه شمسی. مهندسان فضایی با انجام این اقدامات در تلاش برای ارتباط با موجودات هوشمند احتمالی در سایر سیارات و حتی خارج از منظومه شمسی هستند.

در کنار این اقدامات که برای ارتباط با موجودات هوشمند احتمالی در سایر سیارات و خارج از منظومه شمسی انجام می شود، برخی از شواهد  از حضور موجودات فضایی در نزدیک ما و روی کره زمین حکایت دارند. در ادامه برخی از این شواهد را بر خواهیم شمرد.

از اشیاء پرنده ناشناس تا مومیای مرموز کشف شده در پرو! آیا موجودات فضایی وجود دارند؟

سقوط سفینه ای عجیب در رازول، نیومکزیکو

شاید یکی از قوی ترین این شواهد سفینه مرموزی بود که در منطقه رازول نیومکزیکوی آمریکا در جولای سال 1947 سقوط کرد. در کتابی که پس از 70 سال از آن واقعه عجیب به چاپ رسید یک افسر پلیس با نام " فوگوس" که به محل حادثه اعزام شده بود از مشاهدات خود پرده برداشت. بنا به گفته این افسر پلیس، او و همکارانش به  محض رسیدن به محل حادثه مشاهده کردند محل حادثه تا شعاع چند صد متر توسط نظامیان محاصره شده است و موجودی عجیبی که حدود 5 فوت طول داشت توسط سربازان از محل خارج می شود. بنا به ادعای او این موجود پاهایی شبیه به انسان داشت و پوست بدن آن مایل به قهوه ای بود.

کشف مومیایی مرموز  در شیلی

به تازگی معمای یک مومیایی مرموز  کشف شده که  تنها 6 اینچ طول داشت حل شد. اگرچه پس از کشف این مومیایی عجیب شایعات بسیاری پیرامون آن منتشر گردید اما سرانجام مشخص گردید مومیایی متعلق به یک دختر خردسال بوده است.  این در حالی است که  در ابتدا برخی ادعا کرده بودند این مومیایی متعلق به موجودات فضایی است.

کشف فسیلی عجیب در مریخ

برخی با استناد به تصاویری که توسط ماهواره های ناسا از سطح مریخ تهیه می شود مدعی اند که این سیاره زمانی محل زندگی فرازمینی ها بوده است. یکی از قوی ترین شواهد تصویر فسیل عجیبی است که در ژانویه سال 2018  از این سیاره سرخ تهیه شده است. برخی از محققان و نظریه پردازان این فسیل ها را بقایای بجا مانده از فرازمینی ها در این سیاره می دانند.

اشیاء پرنده ناشناس

از دیگر شواهدی که بر وجود فرازمینی ها دلالت دارند اشیاء پرنده ناشناسی هستند که در سراسر جهان مشاهده شده اند. مشاهده این اشیاء پرنده بارها توسط مردم عادی و یا توسط خلبانان هواپیمای جنگی یا مسافربری گزارش شده و تاکنون منشاء دقیق آنها مشخص نشده است. بنا به گزارشات متعدد خلبانان این اشیاء پرنده با سرعتی غیرقابل تصور در آسمان پرواز می کنند و براحتی قادرند رادارهای هر نوع هواپیما را از کار بیندازند.

آیا مردم جهان به وجود فرازمینی ها اعتقاد دارند؟

اما تحقیق جالبی که به تازگی صورت گرفته است حدود نیمی از تحقیق شوندگان به زندگی فرازمینی ها معتقد هستند. در این تحقیق که از 26 هزار نفر در 24 کشور جهان انجام شده است حدود 47 درصد از آنها در پاسخ به پرسش " وجود موجودات هوشمند فرازمینی " جواب مثبت داده اند. همچنین 61 درصد از این افراد معتقدند در سایرات دیگر حیات وجود دارد.

آنچه مشخص است بشر همیشه در کشف ناشناخته ها کنجکاو بوده و  موضوع وجود یا عدم وجود موجوات هوشمند فرازمینی یکی از بزرگترین معماهایی بوده که بشر در تلاش برای حل آن بوده است. این موجودات چه دارای زندگی میکروباکتریال باشند یا به شکل موجوداتی کاملا هوشمند و پیشرفته، با این حال روزی خواهد رسید که این معمای بزرگ نیز بدست بشر حل خواهد شد.

گزارش از: حسین فلاحی

آیا انسان تنها موجود هوشمند در جهان است؟

برچسب ها: جذاب ترین ها ، یوفوها
حسینی
۱۱:۵۹ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
بهترین محور گویش و مشترکات با موجودات فضایی قرآن کریم هست
۱۲:۴۰ ۱۳ فروردين ۱۳۹۷
اینا خرافاتی بیش نیست
۱۱:۵۵ ۱۳ فروردين ۱۳۹۷
۱۱:۳۲ ۱۳ فروردين ۱۳۹۷
چرا اين بشقاب پرنده ها از اونا خوششون اومده و اونورا ميپلكن ؟ نكنه بعد از آمريكا و اسرائيل با اونا طرفيم ؟
محمد