آیت‌الله نوری همدانی مطرح کرد؛

سازمان ملل بی‌خاصیت شده است

یکی از مراجع تقلید شیعیان اظهار داشت:ما ازسازمان ملل متحد توقعی نداریم، چون با پول میلیارد دلاری عربستان و استکبار اداره می‌شود و عملاً بعنوان یک سازمان بی خاصیت تبدیل شده است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی، مرجع تقلید شیعیان در ابتدای درس خارج فقه در مسجد اعظم قم جنایات رژیم صهیونیستی و سکوت مجامع بین المللی را محکوم کردند .

این مرجع تقلید گفت: یکی از اصول انقلاب از آغاز نهضت امام خمینی مبارزه با صهیونیست بوده است و امام عقیده داشت که این غده سرطانی باید محو شود.

وی افزود: قدس قبله اول مسلمانان است و یک رژیم نامشروع و غاصب آن را غصب کرد، مسلمان و ملت های آزادی خواه باید با وحدت و همبستگی به مردم فلسطین کمک کنند و تا نابودی این رژیم نامشروع حرکت خود را ادامه دهند.

البته ما از سازمان ملل متحد توقعی نداریم چون با پول میلیارد دلاری عربستان و استکبار اداره میشود و عملاً بعنوان یک سازمان بی خاصیت تبدیل شده است .

آیت الله العظمی نوری همدانی یکی از نقشه های استکبار را ساختن فرقه های دروغین مثل وهابیت و داعش دانسته که به این ترتیب بتواند مسلمان با خودشان مشغول شوند و حاشیه امن برای اسراییل درست کنند و ابزار اصلی و صحنه گردان آن هم عربستان است اما ملت های مسلمان بدانند همیشه مسئله اول ما قدس و مبارزه با صهیونیست است .

این مرجع تقلید ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین جنایات اسرائیل را محکوم کرد.

انتهای پیام/ت

آزادی قدس و مبارزه با صهیونیست اولین مسئله ملت های مسلمان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار