مشارکت ۲۸ اکیپ دامپزشکی استان بوشهر در طرح نوروزی

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر گفت: ۲۸ اکیپ دامپزشکی استان بوشهر در طرح نوروزی مشارکت کردند.

مشارکت ۲۸ اکیپ دامپزشکی استان بوشهر در طرح نوروزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،   محمدرضا عباسی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح تشدید نظارت بهداشتی در ایام نوروز با تلاش دامپزشکی استان بوشهر اجرا و بازدید‌های متعددی انجام شد.

وی اضافه کرد: در این طرح که از ۲۵ اسفند ماه سال ۹۶ آغاز و تا ۱۴ فروردین سالجاری ادامه داشت، از مجموع یک هزار و ۲۷۵ مرکز عرضه، سه هزار ۲۹۱ مورد بازدید بهداشتی بعمل آمد.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر افزود: در این طرح ۲۸ اکیپ کاری ثابت و سیار در روز و ۴۰ نفر دامپزشک و ۵۲ بازرس بهداشتی در سطح استان فعالیت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: در این بازدید‌ها هفت هزار و ۵۹۶ کیلوگرم محموله ضبط و برای انجام تست‌های لازم به آزمایشگاه کنترل کیفی مواد غذایی ارسال و همچنین ۱۲۰ مورد تخلف نیز از مراکز عرضه به مراجع قضایی ارجاع و شش مرکز عرضه متخلف نیز پلمپ شدند.

عباسی بیان کرد: علاوه بر نظارت بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی و کشتارگاه‌ها، تعداد ۳۴ مورد نمونه‌برداری از محموله‌های شرکت‌ها فرآوری آبزیان بعمل آمد.

وی اشاره کرد: در راستای حصول اطمینان از نوع و کیفیت نقل و انتقال محصولات، خودرو‌های حمل نیز تحت بررسی و بازدید‌های بهداشتی قرار گرفتند که در همین راستا به پنج خودرو که مشکلات و نواقص بهداشتی داشتند، تذکرات لازم در راستای رفع نواقص داده شد.

انتهای پیام/م

۲۸ اکیپ دامپزشکی استان بوشهر در طرح نوروزی مشارکت کردند

برچسب ها: تغذیه ، اخبار سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.