پوشش امدادی در ۴۹۶ حادثه در طرح نوروزی

امدادگران جمعیت هلال احمر مازندران ۴۹۶ حادثه در طرح نوروزی را پوشش دادند.

مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: از آغاز طرح امداد ونجات نوروزی جمعیت هلال احمر مازندران در ۲۵ اسفند ۹۶ تا روزسیزدهم فروردین ۹۷، نجاتگران و امدادگران این جمعیت موفق شدند ضمن انجام ۴۹۶ عملیات امدادی در نقاط مختلف استان، خدمات موردنیاز را به بیش از سه هزار و ۱۶۶ آسیب دیده ارائه کنند.

وی ارائه خدمات امدادی سرپایی به هزار و ۶۲۵ نفر، انتقال ۲۴۶ مصدوم به مراکز درمانی و ارائه خدمات اسکان اضطراری به ۷۹ نفر را از جمله این خدمات اعلام کرد و افزود: در این عملیات‌ها دوهزار و ۷۴۶ نفر روز نجاتگر و امدادگر در قالب ۷۰۹ تیم مجهز امدادی با بکارگیری ۳۲۵ دستگاه خودرو اعم از آمبولانس و خودرو‌های نجات و پشتیبانی مشارکت داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: امسال جمعیت هلال احمر استان در راستای اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی با ۵۴ پایگاه و پست ثابت و سیار امداد ونجات به میهمانان و مسافران نوروزی خدمت رسانی کرد.

وی افزود: در اجرای طرح امداد و نجات نوروزی علاوه بر ۵۴ ثابت و سیار،۷۵ پست سیار موتوری، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس پیشرفته امدادی و یک فروند بالگرد امدادی نیز مشارکت دارند تا به فوریت‌های امدادی مهمانان نوروزی استان در اسرع وقت پاسخ داده شود.

اکبری گفت: در طرح امداد ونجات نوروزی امسال حدود هزار نفر امدادگر و نجاتگرآموزش دیده و ۳۶۰ نفراز پرسنل جمعیت استان  حضور فعال خواهند داشت.

انتهای پیام/ م

هلال احمر مازندران و ارائه خدمات امداد نوروزی

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.