امدادرسانی ۶ میلیاردی فرشتگان رحمت به مددجویان نیازمند مازندران

معاون داوطلبان هلال احمرمازندران از توزیع ۶ هزار سبد غذایی و بهداشتی به ارزش ۶ میلیارد ریال در طرح فرشتگان رحمت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  الهام اختری معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران گفت: ۶ هزار سبد کالا متشکل از موادغذایی و بهداشتی در قالب طرح ملی فرشتگان رحمت از آغاز اجرای این طرح به مناسبت نوروز ۹۷ با مشارکت داوطلبان و خیرین عضو هلال احمر استان تاکنون تهیه و در میان مددجویان نیازمند توزیع شد.

وی افزود: این سبد‌ها به ارزش شش میلیارد و ۴۰۵ میلیون ریال با مشارکت بیش از دوهزار و ۴۰۰ نفر از داوطلبان و خیران تهیه و به ۱۹ هزار مددجو نیازمند اهدا شد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران گفت: بیش از ۱۹ هزار نفر از مددجویان و خانواده‌های آسیب پذیر و بی بضاعت از مزایای اجرای طرح ملی فرشگان رحمت در استان برخوردار شدند.

اختری با اشاره به اجرای طرح نیابت که با هدف تکریم سالمندان اجرا می‌شود افزود:تا کنون در قالب این طرح نیز یکهزارو ۱۶۳ خدمت با مشارکت ۵۰۷ داوطلب ارائه شد که هزارو ۲۱۶ نفر از سالمندان از مزایای این طرح برخوردار شدند.

وی گفت:در اجرای طرح خدمات داوطلبانه نیز تا کنون ۲۷۵ برنامه با مشارکت ۶۵۴ داوطلب در استان اجرا شد که بیش از سه هزار و ۸۵۳ نفر از آن بهره‌مند شدند.

انتهای پیام /ر

توزیع ۶ هزار سبد غذایی و بهداشتی در طرح فرشتگان رحمت

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار