پنتاگون: شکست داعش نزدیک است

مقامات ارشد پنتاگون اعلام کردند شکست تروریست های داعش نزدیک است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی وزارت دفاع آمریکا، مقامات ارشد پنتاگون اعلام کردند: شکست تروریست های داعش نزدیک است.

ژنرال کنت اف مک کنزی، رییس ستاد مشترک، اعلام کرد: "کارهای بزرگ زیادی در سوریه انجام شده است". مک کنزی، که در یک کنفرانس خبری در کنار دانا دی وایت، سخنگوی پنتاگون ایستاده بود، با اشاره به پیشرفت قابل توجه به دست آمده، افزود تلاش ها برای شکست داعش به هدف خود بسیار نزدیک شده است.

وایت نیز اعلام کرد: "ما همیشه گفته ایم که ماموریت ما در سوریه، شکست داعش است. این ماموریت تقریبا به آنجا رسیده ولی کار تمام نشده است". وی با اعلام این مطلب، بر تعهد به شکست تروریست ها تاکید کرد.

وی افزود: "ما همچنان بر شکست داعش متمرکز هستیم. داعش همچنان یک تهدید فرامنطقه ای است و ائتلاف 71 کشوری که با داعش می جنگد، متعهد است که اطمینان حاصل کند که ما با افراط گرایی خشونت بار در هر جا که باشد، مبارزه می کنیم".

ادعای آمریکا بر شکست داعش در حالی مطرح می‌شود که بنا بر اعلام دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در زمان کارزار انتخاباتی، واشنگتن و متحدان غربی- عربی این کشور داعش را برای سرنگونی دولت قانونی بشار اسد و بی‌ثباتی در خاورمیانه به وجود آوردند.

انتهای پیام/

ادعای جدید آمریکا مبنی بر شکست داعش

برچسب ها: داعش ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
...
۰۸:۰۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
میدانید منظورش از اقدامات زیادی که انجام داده اند چیست. هزاران کار مثبت مثل: 1-قتل. 2- غارت. 3- تجاوز. و... خداوند انشااله ریشه ی تو و اربابت و نوچه هایش را بخوشکاند. از فرانسه و انگلیس آلمان گرفته تا رژیم منحوس اشغالگر قدس گرفته تا رژیم ال سعود که بر مرکزیت جهان اسلام تحمیل شدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۱۷ فروردين ۱۳۹۷
امریکائی دم از شکست داعش آن هم توسط نیروهای آمریکائی در منطقه می زنند .
مثل اینکه داعش را آنها تشکیل و به منطقه تحمیل نکرده اند .
جامعه جهانی دغل بازی امریکائی ها و اقمار پلید آنها و دروغ گوئی هایشان را به خوبی می شناسند و در باره ان قضاوت می کنند که : منشاء همه پلیدی های جهان امروز آمریکا و صهیونیزم جنایتکار است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۱۷ فروردين ۱۳۹۷
اول باید آل سعود از بین برود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۱۷ فروردين ۱۳۹۷
برای خروج ابرو مندانه ازسوریه این واقعیتها را بیان می کنند
آخرین اخبار