فرمانده آمریکایی: واشنگتن ظرفیت کافی برای مبارزه با تروریسم در کل آفریقا و خاورمیانه را ندارد

فرمانده تفنگداران دریایی آمریکا درباره راهبرد واشنگتن در مبارزه با داعش گفت آمریکا ظرفیت کافی برای مبارزه با تروریسم در کل آفریقا و خاورمیانه را ندارد.

فرمانده آمریکایی: واشنگتن ظرفیت کافی برای مبارزه با تروریسم در کل آفریقا و خاورمیانه را نداردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ژنرال رابرت نلر، فرمانده تفنگداران دریایی آمریکا، در سخنانی در شورای آتلانتیک در واشنگتن درباره راهبرد آمریکا در مبارزه با داعش گفت آمریکا ظرفیت کافی برای مبارزه با تروریسم را در کل آفریقا و خاورمیانه ندارد.

ژنرال نلر گفت: «جهان جای بزرگی است و دقیقا به همین دلیل است که یک بخش از راهبرد دفاع ملی، ایجاد هم پیمانی و مشارکت با دیگر کشورهاست. ما ظرفیت کافی برای انجام این کار را به تنهایی نداریم و تمایلی هم نداریم این کار را به تنهایی انجام دهیم. ولی می توانیم به دیگر کشورها کمک کنیم توانایی های خود را تقویت کنند و نیروهای امنیتی و نیروهای ضد تروریستی خود را شکل دهند.»

این ژنرال آمریکایی افزود زمانی که آمریکا در نهایت نیروهای نظامی خود را از منطقه خارج کند، نیروهای محلی باید با تروریسم به تنهایی مبارزه کنند. وی افزود: «ما نمی توانیم آنجا باقی بمانیم... ما می توانیم به آنها آموزش دهیم و به صورت دوره ای نیز به این کشورها برویم ولی ضرورتی ندارد همیشه آنجا باقی بمانیم.»

انتهای پیام/

اظهارات فرمانده تفنگداران دریایی آمریکا درباره راهبرد واشنگتن در مبارزه با داعش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۲ فروردين ۱۳۹۷
ترامپ تحويل بگير و اينقدر اداي سوپر منو درنيار
آخرین اخبار