صدراعظم نوری مطرح کرد؛

عدالت‌خواهی و پرهیز نجفی از تراکم فروشی از دلایل مخالفت من با استعفای او است

عضو شورای شهر تهران گفت: یکی از رویکردهای موفقیت‌آمیز نجفی توجه به درآمدهای پایدار و پرهیز از تخریب محیط زیست بود.

خبرنگار: کاظمی/عدالت‌خواهی و پرهیز نجفی از تراکم فروشی از دلایل مخالفت من با استعفای او استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زهرا صداعظم‌ نوری عضو شورای شهر تهران در پنجاه و چهارمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، در مخالفت با استعفای‌ شهردار تهران اظهار کرد: امیدواریم نکته‌ای که نجفی اشاره و بیماری خود را عامل استعفا ذکر کرد، بهبود یابد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه این شرایطی که نجفی به آن مبتلا شده متأثر از شرایط روحی و جسمی است، تصریح کرد: من این استعفا را به صلاح نمی‌دانم.

وی با بیان اینکه از مقدمات سخنان نجفی می‌توان نتیجه گرفت آن مقدمات نتیجه‌اش بیماری بوده است، گفت: من بیماری را دلیل کافی برای استعفا نمی‌دانم.

صدر اعظم نوری با بیان اینکه این نوع بیماری، بیماری رجال سیاسی کشور است، تصریح کرد: علت آن است که آن‌ها رجل هستند و امیدواریم در دوره چند ماهه بیماری نجفی درمان شود و به کار خود بازگردد.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: وقتی نجفی شهرداری را پذیرفت‌ شعار امید داد و از همان ابتدا جریانی‌ تلاش کرد از شهردار شدن او جلوگیری کند، زیرا تمام ساز و کارها را به اجرا گذاشت تا او کنار رود، اما عملکرد قاطع شهردار به همه رو دست زد.

صدر اعظم نوری با بیان اینکه در این پروسه اتفاقاتی‌ رخ داد که حاکمیت قانون از مهمترین آن‌ها بود، گفت: تلاش‌ زیادی شد تا قانون حاکمیت کند و از سلیقه‌های فردی جلوگیری شود و تأکید بر اصلاح فرآیندها‌ شد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در این پروسه تلاش زیادی شد تا از رانت‌خواری و فساد جلوگیری به عمل آید، گفت: در این مدت شفاف‌سازی با جدیت‌ دنبال شد تا همه به اطلاعات دسترسی یابند.

وی با بیان اینکه شهردار تهران از روحیه بالای مسئولیت‌پذیری برخوردار است، اظهار کرد: وقتی که او می‌گوید امکان دارد بیماری مانع انجام کارها شود، این کار نشانه مسئولیت‌پذیری است و ما مجاب می‌شویم با استعفا مخالفت کنیم.

عضو شورای شهر تهران عدالت را یکی دیگر از مؤلفه‌هایی خواند که سبب می‌شود با استعفای شهردار تهران مخالفت کند.

صدر اعظم نوری خاطرنشان کرد: نجفی با رویه مبارزه با فساد و رانت‌خواری اقدامات مؤثری انجام داده است.

عضو شورای شهر تهران اثربخشی‌ و کارآیی را یکی از رویکردهای موفقیت‌آمیز شهردار تهران برشمرد و اظهار کرد: تأکید او به درآمدهای پایدار و پرهیز از تراکم فروشی و پرهیز از تخریب محیط زیست از این موارد است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به جمیع‌ مواردی که عنوان کردم‌ رأی قاطع خود را مخالفت با استعفای او اعلام می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار