الویری:

با استعفای شهردار تهران مخالف هستم/تجربه تلخ شورای شهر اول را به یاد دارم

عضو شورای شهر تهران گفت:بنده با استعفای شهردار تهران مخالف هستم زیرا تغییر مدیریت‌ در تهران ساده نیست و من تجربه تلخ شورای شهر اول را به یاد دارم.

با استعفای شهردار تهران مخالف هستم/تجربه تلخ شورای شهر اول را به یاد دارمبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرتضی‌ الویری‌ عضو شورای شهر تهران پس از اظهارات حق‌شناس مبنی بر موافقت با استعفای شهردار تهران ضمن تأیید بخشی از استدلال‌های او و پذیرفتن‌ آنها گفت: بنده با استعفای شهردار تهران مخالف هستم زیرا تغییر مدیریت‌ در تهران ساده نیست و من تجربه تلخ شورای شهر اول را به یاد دارم.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در گذشته اختلاف جدی بین شهردار و شورا بود، اظهار کرد: در آن زمان که من شهردار بودم گفتم اگر روی فرد دیگری تفاهم کنید استعفا می‌دهم و اکنون ما باید تأمل‌ کنیم و فکر کنیم که اگر نجفی برود آیا به راحتی می‌توان مدیر دیگری را انتخاب کرد؟

وی افزود: وقتی مدیر عوض می‌شود معاونان هم عوض می‌شوند و این لطمات جدی دارد و بر این اساس می‌گویم نباید مدیر تغییر کند.

الویری با بیان اینکه پاک‌دستی و مقابله با فساد نهادینه یکی از شاهکارهای این دوره شهرداری بود، گفت: رابطه‌ای که نجفی با دولت دارد خیلی از مسائل را حل کرده‌ و علاوه بر این، رابطه‌ نجفی با مجلس‌ سبب شد 7 مصوبه‌ به نفع شهرداری تهران تصویب شود.

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: برای من محرز‌ نیست که علت استعفا فقط بیماری است و ما نباید برای مردم جای شبهه‌ باقی بگذاریم.

انتهای پیام/

بررسی استعفای شهردار تهران در پنجاه و چهارمین جلسه شورای شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ادریس ارجمندی
۱۲:۳۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
باید در این زمان حساس حفظ وحدت و همبستگی دستور کار قرار گیرد و به شهردار اعتماد کرد و از مسایل حاشیه جدا پرهیز گردد . آرزوی توفیق برای خدمت گذاران خدوم
آخرین اخبار