آروین مطرح کرد؛

مدیریت شهری، سرمایه‌گذاری خطرناکی کرده است

عضو شورای شهر با بیان اینکه امید شعار مدیریت شهری است، گفت: شاید سرمایه‌گذاری خطرناکی کرده‌ایم.

مدیریت شهری سرمایه‌گذاری خطرناکی کرده استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهاره آروین عضو هیئت رئیسه شورای شهر در پنجاه‌ و چهارمین‌ جلسه علنی شورای شهر در خصوص استعفای‌ شهردار تهران گفت: دو دلیل برای مخالفت دارم اولین آن عملکرد قابل دفاع شهردار است.

وی با بیان اینکه کدام عقل سلیمی استعفای مدیری را که عملکرد آن قابل دفاع است، می‌پذیرد گفت: حتی کارهایی انجام شده است که بسیاری از مردم نمی‌دانند و ثمرات این کارها را در آینده خواهند دید.

وی با بیان اینکه  شهردار تهران در شرایطی مسئولیت را پذیرفت و شهر را اداره کرد که عملکرد مدیریت قبلی باعث‌ تاریک بودن فضا شده بود، گفت:نجفی فقط شهر را اداره نکرد بلکه ریل‌گذاری کرد و تغییرات آن را مردم در 2 سال آینده خواهند دید.

آروین‌ با تأکید بر اینکه نجفی مدیر تحول است، گفت: رویکرد شهردار با شورا هم سو است و چند ماه زمان لازم است تا شهردار جدید را انتخاب کنیم.

عضو شورای شهر با بیان اینکه شهردار کنونی را یک شبه انتخاب نکرده‌ایم، گفت: حداقل 2 ماه طول می‌کشد تا شهردار جدید را انتخاب کنیم این زمان باعث می‌شود فرآیندی را که شروع کرده‌ایم متوقف شود.

وی با بیان اینکه در انتخابات همواره مجبور به انتخاب بین بد و بدتر بوده‌ایم ، خطاب به نجفی گفت: نا امیدی‌ بزرگترین آفت‌ برای کل نظام محسوب می‌شود و این استعفا گرد نا امیدی را در سطح شهر خواهد پاشید‌.

آروین‌ با بیان اینکه شعار نجفی امید بود، گفت: شاید سرمایه‌گذاری خطرناکی کرده‌ایم اما باید پای حرفمان بایستیم‌.

انتهای پیام/

واکنش عضو هیئت رئیسه شورای شهر به استعفای شهردار تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار