امحاء بیس از ۷۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد

۷۸۵ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیر قابل مصرف در شهرستان فسا امحاء شد.

جلال کریمی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: از ابتدای اجرای طرح سلامت نوروزی که از روز پانزدهم اسفند ۹۶ تا پانزدهم فروردین ۹۷ در این شهرستان اجرا شد، ۷۸۵ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیر قابل مصرف از اماکن عرضه کننده مواد غذایی جمع آوری و معدوم شد.

وی افزود: همچنین در این مدت، یک هزار و ۲۱۸ مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن بین راهی این شهرستان از سوی بازرسان بهداشت صورت گرفت.

کریمی ادامه داد: از جمله این بازرسی‌ها می‌توان به ۲۱۶ مورد بازدید از مراکز و اماکن بین راهی،۳۰ مورد بازرسی مشترک با همکاری دستگاه‌ها و نهاد‌های ذی ربط، ۶۹ مورد صدور اخطار، پنج مورد تعطیلی مراکز متخلف، ۴۷ مورد نمونه برداری مواد غذایی، ۲۹۴ مورد سنجش با تجهیزات قابل حمل (پُر تابل) و ۵۵۱ مورد کلرسنجی اشاره کرد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا تصریح کرد: همچنین ارایه خدمات به صورت شبانه روزی در مراکز بهداشتی درمانی زاهدشهر، میانشهر، نوبندگان، ششده و دوگان این شهرستان در ایام تعطیلات نوروز و ارایه خدمات دندانپزشکی به ۱۶۱ نفر در مرکز جامع سلامت دهان و دندان دانشگاه علوم پزشکی فسا از دیگر فعالیت‌های این معاونت در این ایام بوده است.

فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/ر

معدوم سازی مواد غذایی فاسد در فسا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار