رسیدگی به ۵ هزار پرونده تخلفات صنفی در ایام نوروز در خراسان رضوی

سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی از رسیدگی به ۵ هزار پرونده تخلفات صنفی در ایام نوروز ۹۷ در استان خبر داد.

رسیدگی به 5 هزار پرونده تخلفات صنفی در ایام نوروز در خراسان رضویبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،مهدی فروزان  درجلسه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی افزود: امسال از لحظه ورود تا زمان خروج از استان  برای زائران و مسافران برنامه ریزی شده بود و با برنامه ریزی انجام شده ، سرعت ورود به مشهد پس از ورود به استان کاهش یافت.

وی تصریح کرد: درلحظه ورود مسافران به استان پیامکی برای آن ها ارسال می شد تا نرم افزار موبایلی دوستداران میراث فرهنگی را نصب کرده و در اطلاعات اماکن و آثار تاریخی و گردشگری که در مسیر وجود دارد را دریافت و بازدید کنند که این باعث کاهش سرعت ورود آن ها به مشهد می شد.

سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی گفت: 123  سیاه چادرعشایری به عنوان استراحتگاه موقت در جاده ها ایجاد شد و وقتی فرد وارد مشهد می شد نیز نرم افزار موبایلی «مشهدی شو» را می توانست دریافت و از ظرفیت های گردشگری، آثار تاریخی و حتی ظرفیت پارکینگ های سطح شهر نیز مطلع شود.

فروزان ادامه داد: امسال جشن نورزگاه در نقاط مختلف شهر استان و به ویژه در شهر مشهد برگزار شد و در شهر مشهد علاوه بر جشن ها 30 اثر تاریخی در اطراف حرم مطهر پذیرای زائران بود و بخشی از اوقات فراغت آن ها را پر می کرد.

وی افزود: طرح های ترافیکی در جاده ها و شهر مشهد اجرا شده و گره ترافیکی کمی داشتیم.

سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی گفت: برگزاری نوروزگاه در ارامگاه فردوسی، موزه خراسان بزرگ، نمایشگاه سوغات و صنایع دستی ایران در مشهد بخش زیادی از زائران و گردشگران را جذب کرد.

انتهای پیام// ف.غ

ایجاد 123  سیاه چادرعشایری به عنوان استراحتگاه موقت در جاده های خراسان رضوی

برچسب ها: نوروز ، تخلفات صنفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.