آیو، کامل ترین انتخاب برای تماشای فیلم و سریال و شبکه های تلویزیونی

آیو، کامل ترین انتخاب برای تماشای فیلم و سریال و شبکه های تلویزیونی است و با داشتن آن ساعت‌های مفرحی برای مخاطبین رقم خواهد خورد.

آیو، کامل ترین انتخاب برای تماشای فیلم و سریال و شبکه های تلویزیونیبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروزه سرویس های زیادی برای تماشای آنلاین یا دانلود فیلم و سریال وجود دارند و هر کدام به بخشی از سلایق و نیازهای مخاطبین پاسخ می دهند. ولی اگر قرار باشد برای تماشای فصل 3 شهرزاد و فیلم سینمایی زیر سقف دودی یا دیدن انیمیشن های برنده اسکار فردیناند و کوکو، سریال تحسین شده سرگذشت ندیمه با بهترین دوبله یا فیلم سینمایی دانکرک نولان یک اپلیکیشن داشته باشید و با نصب همان اپلیکیشن بتوانید فوتبال یوونتوس-رم را زنده ببینید یا جلسه علنی استیضاح دکتر آخوندی وزیر راه رو زنده از شبکه اختصاصی مجلس ببینید و در عین حال از حجم اینترنت شما هم کسر نشود، تنها و تنها یک انتخاب دارید: تلویزیون اینترنتی آیو! با آیو مهم نیست که اندرویدی هستید یا آیفون دارید، با مرورگر وب می توانید روی هر کامپیوتری تماشا کنید، و در عین حال با بزرگ ترین صفحه نمایش های تلویزیون های هوشمند سامسونگ لذت بخش‌ترین تجربه تماشا رو داشته باشید. اگه تلویزیون شما سامسونگ نیست، تلویزیون را به آیوباکس (ستاپ باکس آیو) مجهز کنید تا همان تجربه را تکرار کنید.


در آیو سریال‌های ایرانی متعددی وجود دارند. فصل 1، 2 و 3 شهرزاد را می توانید پشت سر هم تماشا کنید تا به جدید ترین قسمت فصل 3 برسید. کوچه مروارید (با حضور جناب خان)، عاشقانه، آشوب، عالیجناب، شب‌های برره، مرد هزار چهره، پایتخت، کیف انگلیسی، یوسف پیامبر و بسیاری دیگر از سریال های آرشیو ایرانی در آیو موجود هستند که می توانید آنلاین ببینید یا دانلود کنید. در کنار سریال ها، فیلم های سینمایی طنز مثل خالتور، دو عروس، سن پترزبورگ، گشت 2 و ... ساعت‌های مفرحی را برای مخاطبین آیو رقم خواهد زد.


اگر علاقه‌مند به دوبله هستید، سرگذشت ندیمه را از دست ندهید. این سریال پرطرفدار خارجی که برنده 8 جایزه امی شد، با بهترین دوبله در دسترس کاربران آیو است. آقای ربات، میلیاردرها، نقابداران (Peaky Blinders) دره سیلیکون، مردگان متحرک، نارکوها، تاج، پاپ جوان، نابغه (سریال نشنال جئوگرافی راجع به سرگذشت انیشتین) سریال‌هایی هستند که نباید از دست داد.


انیمیشن‌ها جایگاه بسیار ویژه ای در آیو دارند و کودکان و نوجوانان در کنار بزرگترها می‌توانند ساعت‌ها انیمیشن ببینند و لذت ببرند. دیو نفله کن‌ها، پاندای کونگ‌فو کار، باب اسفنجی و بن 10 پرطرفدارترین سریال‌های ژانر انیمیشن هستند که در آیو می توانید دنبال کنید و فیلم‌های انیمیشن فردیناند و کوکو، بچه رییس، بسکتبال عزیز، من نفرت انگیز، کاپیتان زیرشلواری نمونه ای از انیمیشن‌های پرطرفداری هستند که آیو اخیرا در آرشیو غنی محتوایی خود قرار داده است.


فیلم و سریال و انیمیشن و مستند پایان ماجرا نیست و با داشتن آیو هنوز برنامه‌های زیادی برای دیدن وجود دارد. آیو اسپرت شبکه اختصاصی ورزش آیو، به پخش زنده رویدادهای ورزشی شامل فوتبال، تنیس، بسکتبال، اسنوکر، بوکس، فرمول یک، رالی، اسکی و سایر ورزش ها اختصاص دارد. فوتبال‌های سری آ، لیگ برتر انگلیس بدون استثنا در آیواسپرت پخش می‌شوند و برای پخش زنده فوتبال‌های بارسلونا و رئال مادرید، آیواسپرت بهترین گزینه شماست. ترکیب گزارشگر اصلی و یارگزارشگر برای گزارش مسابقات، سبک خاصی از گزارش را در آیواسپرت رقم می زند. گزارشگران آیواسپرت از تیم مورد علاقه شان طرفداری می کنند و کل کل و کری خوانی در حین گزارش آن را متفاوت از هر گزارشی می‌سازد که تا به حال دیده اید.


علاوه بر آیو اسپرت، آیوتون(شبکه کودک آیو) به صورت 24 ساعته محتوای جذاب کودک و نوجوان را پخش می‌کند و کودک دلبند شما بدون نیاز به خرید DVD یا دانلود می‌تواند ساعت‌ها پای این شبکه بنشیند و خیالتان راحت باشد محتواهایی که برای کودک پخش می شود، در عین جذابیت قابل اعتماد و بی ضرر هستند.


علاوه بر شبکه‌های اختصاصی آیو، در تلویزیون اینترنتی آیو کلیه شبکه های صدا و سیما در دسترس شماست. می توانید 90، دورهمی، خندوانه، فوتبال‌های شبکه 3 و ورزش، سریال‌های هر شب تلویزیون مثل پایتخت، کلاه‌قرمزی، دیوار به دیوار و ... را زنده ببینید یا 7 روز عقب بزنید و تماشا کنید. همچنین کلیه لحظات حساس برنامه‌های پرمخاطب توسط تیم محتوای آیو علامت زده می‌شوند و مثلا شما می توانید به راحتی به لحظه گل اول پرسپولیس مقابل الوصل بروید و یا سایر گل‌ها را به همین ترتیب تماشا کنید، 90 درجه یا از 90 تا 90 را بلافاصله تماشا کنید یا قسمت نمایش یا مهمان ویژه دورهمی را تماشا کنید. برای تماشای خلاصه بازی‌ها نیازی به جستجو و دانلود آن بازی ندارید، کافی است با چند کلیک لحظات حساس آن بازی را در آیو دنبال کنید.


اگر از اینترنت شرکت‌های همراه اول، مبین نت(TD-LTE)، آسیاتک، های وب، پارس آنلاین، پیشگامان، صبانت، فن آوا، یا مخابرات گیلان، اصفهان و قم استفاده می‌کنید، استفاده از آیو رایگان است و هیچ حجمی از اینترنت شما کسر نمی‌شود. اما اگر از اینترنت این شرکت‌ها استفاده نمی کنید و مشترک ایرانسل،‌ رایتل یا شاتل هستید، هزینه ترافیک شما در آیو نیم‌بها است؛ یعنی نصف حجمی که مصرف می‌کنید از شما کم می‌شود.


در کنار تماشای آنلاین، آیو این امکان را به شما می دهد که فیلم یا سریال مورد علاقه تان را به صورت درون اپلیکیشنی دانلود و تماشا کنید. اگر اینترنت شما نوسان می کند یا سرعت پایینی دارد، بهترین گزینه برای شما دانلود فیلم و سریال با اپلیکیشن اندروید آیو است. ابتدا دانلود کنید و هر زمان که دوست داشتید و حتی زمانی که دسترسی به اینترنت ندارید آن فیلم یا سریال را تماشا کنید.

جور دیگر باید دید.

رپرتاژ خبری/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
چه جالب
Germany
محمد جواد
۱۵:۲۵ ۰۲ خرداد ۱۳۹۷
اما در زمینه سریال و فیلم های جدید اصلا خوب نیست .