تلاش سپاه برای محرومیت زادیی از احمدفداله

مسئول بسیج سازندگی خوزستان از در دستور کار قرار گرفتن محرومیت زدایی روستای احمدفداله خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  بهرام ممبینی، مسئول بسیج سازندگی خوزستان گفت: منطقه احمد فداله از مناطق محروم و دور افتاده شهرستان دزفول است که تا کنون از زیر ساخت‌های اولیه مانند جاده، آب آشامیدنی سالم و برق بی نصیب مانده است.‎ برای نمونه از حدود 150 کیلومتر مسیر این منطقه 80 کیلومتر آن آسفالته نیست و مسیر صعب العبوری دارد.

وی با اشاره به برخی از مشکلات این منطقه بیان داشت: نداشتن آب آشامیدنی است که همواره تهیه آب برای مردم روستاها همراه با خسارت های جانی و مالی روبرو بوده یکی از مشکلات این روستا است.

ممبینی عنوان کرد: باید توجه داشت که مقوله محرومیت زدایی از وظایف دولت است لذا امیدواریم دولت ما را در اجرا و تکمیل پروژه‌ها کمک کند و2 سال پیش منطقه احمد فداله به عنوان یک منطقه کم برخوردار مورد توجه بسیج سازندگی قرار گرفت .

مسئول بسیج سازندگی خوزستان افزود: 4 استان مازندران، سمنان، چهار محال و بختیاری، لرستان برای کمک به سپاه خوزستان در رفع محدودیت این منطقه اعلام آمادگی کردند و طی این مدت مسکن مردم این روستاها را بازسازی و تجمیع کردیم.

وی با تاکید بر اشتغال زایی در این منطقه بیان کرد: برنامه داریم تا مسیر مواصلاتی این منطقه را با حمایت بنیاد برکت و ستاد محرومیت زدایی سپاه  تکمیل کنیم. همچنین یکجانشینی روستاهای مشخص شده و همچنین بحث اشتغال زایی را در این منطقه دنبال کنیم.

انتهای پیام/م

اشتغال زایی در مناطق محروم دزفول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.