به همت بسیج؛

اجرای طرح های محرومیت زدایی در خوزستان

طی 2 سال گذشته 3 هزار طرح محرومیت زدایی در استان خوزستان به همت بسیج سازندگی اجرا گردید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ پاسدار بهرام ممبینی، مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان گفت: طرح های محرومیت زدایی در سال های 94 و 95 در 8 مرحله در مناطق محروم و دور افتاده روستایی و عشایری استان خوزستان اجرا شده است.
وی اجرای طرح های آبرسانی، طرح های بیابان زدایی و مبارزه با پدیده ریزگردها و نیز ساخت مسجد و خانه عالم از جمله اقدامات بسیج سازندگی سپاه استان خوزستان در سال های اخیر می باشد.
سرهنگ ممبینی بیان داشت: تاکنون 2 هزار و 300 هکتار از بیابان های استان خوزستان به همت نیروهای بسیج سازندگی درختکاری شده است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان به طرح های اجرای شده در شهرستان شوش نیز اشاره و تصریح کرد: 262 طرح محرومیت زدایی از جمله ساخت مسکن مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، تعمیر مسجد، ساخت خانه عالم، ساخت پل روستایی، بازسازی مزار شهدای گمنام، اجرای طرح های آبرسانی و چشمه های بهداشتی نیز در شهرستان شوش اجرا شده است.
وی اذعان داشت: در سازمان بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان حدود 250 گروه جهادی ثبت شده فعالیت دارند که هرکدام 30 نفر عضو دارند. این گروه‌ها در حوزه بسیج دانشجویی و دانش آموزی در ایام تعطیلات فعالیت می‌کنند.
سرهنگ دوم پاسدار کریم بابایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش با اشاره به ساخت 11 واحد مسکونی برای محرومان ساکن در روستاهای بخش شاوور و مرکزی توسط بسیج سازندگی شوش بیان کرد: این منازل در روستاهای دوار، وهب، کاظم حمد، دحیمی 2، حباییه و روستای بیت فارس این شهرستان ساخته شده اند.
وی با دعوت از خیران برای کمک به محرومان این شهرستان افزود: مشارکت خیران و حضور فعال جوانان بسیجی در عرصه بسیج سازندگی نقش مهمی در محرومیت زدایی از مناطق محروم این شهرستان داشته است.
انتهای پیام/گ

محرومیت زدایی در مناطق محروم خوزستان با همت بسیج

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار