امروز تلگرام بستری برای شیوع اسیب های اجتماعی در نسل جوان است

امام جمعه ریگان گفت: امروز تلگرام بستری برای شیوع اسیب های اجتماعی در نسل جوان شده است .

امروز تلگرام بستری برای شیوع اسیب های اجتماعی در نسل جوان استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امام جمعه ریگان در خطبه های نماز وحدت افرین جمعه شهرستان ریگان با اشاره به شیطنت یک فرد که فرمود نماز جمعه غیبت مسولین شده است اظهار کرد ائمه معصومین ما گاهی اوقات تذکراتی را می داند ما هیچ وقت منافع عمومی شهرستان را فدای منفعت فردی یک فرد ویا شخص نمی کنیم .


حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی اظهار کرد: یکی از موارد امر به معروف ونهی از منکر این است که اگر شخص اصلاح نشدطوری گفته شود که در جامعه جلوی ان گناه گرفته شود .


وی افزود در سال حمایت از کالای ایرانی لازم است ما از یک پیام رسان داخلی حمایت وپیام رسانهای خارجی مانند تلگرام مدیریت وساماندهی شوند.


امام جمعه ریگان با اشاره به اینکه امروزه نخست وزیر رزیم صیهونیستی که از سرمایه گذار تلگرام که تا 5میلیارد تومان تلگرام قیمت خورده است حمایت نموده است بیان داشت: نخست وزیر رزیم صیهونیستی از این شخص تشکر کرده است واعلام نموده است که از برادر نسبت به من مهر بان تر هستید .


رنجبر ماهانی تصریح کرد:تلگرام یک پیام رسان خارجی است که بیش از دویست میلیون نفر کاربر در سراسر جهان و40میلیون نفر ان کاربر ایرانی دارد .


وی افزود امروز تلگرام بستری برای شیوع اسیب های اجتماعی در نسل جوان شده است ومامنی برای منافقین سلطنت طلبها براندازان نظام وکسانی که به دنبال نا امن کردن نظام جمهوری اسلامی ایران هستند .


امام جمعه ریگان بیان داشت: امروز کارشناسان اقتصادی اظهار دارند که تلگرام باعث اخلال در بازار ارز وخروج وقاچاق ارزدر کشور شده است .


رنجبر ماهانی با اشاره به اینکه شورای عالی فضای مجازی به دستور رهبر عظیم الشان تشکیل شد بیان داشت از ریاست محترم جمهورکه ریاست شورای عالی فضای مجازی کشور هستنددرخواست داریم ازپیام رسان داخلی که در سال حمایت از کالای ایرانی هستیم که تولید ملی است حمایت وتقویت شود .


وی افزود: اگر همه ما مسولین ومردم از تولیدات داخل حمایت کنیم وخرید کالای ایرانی داشته باشیم خدمت به اقتصاد کشورمان نموده ایم .


خطیب جمعه ریگان اظهار کرد: در خرید وفروش کالاهای داخل تعصب داشته باشیم اگر چه ممکن است کالای خارج با کیفیت باشد این خیانت به کشور است .


رنجبر ماهانی با اشاره به اینکه در هفته های گذشته مطلبی در رابطه با خودروی کرمان موتور مبنی بر اینکه خودروی تولیدی خودروی خارجی است اظهار کرد: 70درصد قطعات خودروی تولیدی خارج از کشور و30درصد ان داخل از کشور می باشد که این مطلب را یکی از مدیران کرمان موتور با حضور در دفتر بنده اعلام نموده اند .


وی افزود: اگر بنا باشد70درصد کالای خارجی خریداری شودو70درصد به کشورهای خارجی وغربی کمک شود وکارگر خارجی تقویت شود70درصد و30درصد کارگر ایرانی تقویت شودسوال ما همین جاست که چراما نباید خودروی داخلی با کیفیت بالا تولید کنیم .


امام جمعه ریگان تصریح کرد: در انتخابات ریاست جمهوری کرمان موتور قول دادند که فاز دوم کرمان موتور را در شهرستان جهت اشتغال زایی راه اندازی نمایند اما امروز نزدیک به یک سال واندی اما به این شعار انتخاباتی جامه عمل پوشانده نشده است .


رنجبر ماهانی با اشاره به اینکه کرمان موتور قول مساعد جهت تکمیل مصلی ریگان را داند اظهار کرد به قولهایی که در این زمینه دادند هنوز عمل نکردند .


وی با اشاره به اینکه مجالس عروسی وجشنهای ما به سبک اسلامی نیست اظهار کرد: این مراسمات همراه با خرافات وبدعتها ومردم ازاری ها همراه شده است .


امام جمعه ریگان با اشاره به جلسه پیشگیری از وقوع جرم در محل دادگستری شهرستان اظهار کرد: یکی از مصوبات این جلسه این بود کسانی که در مراسمات جشنها وعروسی تا پاسی از شب از الات وابزارموسیقی استفاده می کنند وباعث ازار واذیت مردم میشوند این یک نوع جرم محسوب می شودوبه محض اطلاع به دستور قضایی به شدت برخورد خواهد شد .


رنجبر ماهانی با بیان اینکه طی 4سال در این شهرستان تذکرات لازم داده شده است، افزود: عده ای فضای معنوی شهر را زیر سوال می برند .


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار