هشدار مقامات غزنی درباره گسترش فعالیت طالبان در این ولایت

پس از یک روز از حملۀ مرگبار گروه طالبان بر ولسوالی خواجه عمری ولایت غزنی و کشتن ولسوال این منطقه و 26 تن از نیروهای امنیتی، اعضای شورای ولایتی غزنی نسبت به احتمال تکرار این فاجعه در بخش‎هایی دیگر این ولایت هشدار دادند.

هشدار مقامات غزنی درباره گسترش فعالیت طالبان در این ولایتبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، دو روز پس از حملۀ مرگبار گروه طالبان بر ولسوالی خواجه عمری ولایت غزنی و کشتن ولسوال این منطقه و 26 تن از نیروهای امنیتی، اعضای شورای ولایتی غزنی نسبت به احتمال تکرار این فاجعه در بخش‎هایی دیگر این ولایت هشدار دادند.

گروه طالبان هم اکنون در هجده ولسوالی ولایت غزنی فعالیت گسترده دارند و هر آن ممکن است دست به حمله‎های تهاجمی در این بخش‎ها بزنند.

لطیفه اکبری، رئیس شورای ولایتی غزنی در این باره گفت: «اگر در زودترین فرصت تغییراتی در رهبری حکومت مرکزی ولایت غزنی نیاید، هشدار می دهیم که گواه یک فاجعۀ انسانی خواهیم بود.»

محمد نعیم توحیدی، عضو دیگر شورای ولایتی غزنی نیز گفت که طالبان در هنگام حمله بر این ولسوالی، تمامی راه‌های کمکی نیروهای دولتی را بسته بودند و چندین ساعت در ساختمان این ولسوالی حضور داشتند و بیش از بیست تن را در داخل ساختمان همین ولسوالی به گلوله بستند.

فرماندهی پلیس غزنی می‌گوید که از میان هجده ولسوالی این ولایت، ولسوالی‌های اندر، گیرو، زنه خان، واغظ، ده یک و خواجه عمری با تهدید بلند امنیتی رو به رو می باشند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار