کلنگ‌زنی مجتمع آموزشی امام رضا (ع) در انابد بردسکن

رئیس آموزش و پرورش بردسکن گفت:ساخت مجتمع آموزشی امام رضا (ع) انابد فردا با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی آغاز می شود.

کلنگ‌زنی مجتمع آموزشی امام رضا (ع) در انابد بردسکنبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد غلامحسین غفوری در جمع خبرنگاران  افزود: با توجه به کمبود شدید فضای آموزشی در شهر انابد و دو نوبته بودن برخی از مدارس بر آن شدیم با مکاتبات صورت گرفته با آستان قدس رضوی، یک فضای آموزشی در شهر انابد احداث شود.

وی با بیان اینکه زمین این مجتمع آموزشی ۴ هزار متر مربع با زیربنای یک هزار و ۹۰۰ متر مربع است، گفت: این مجتمع در دو طبقه با اعتبار ۳ میلیارد تومان توسط آستان قدس رضوی ساخته می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش بردسکن با بیان اینکه این مجموعه در قالب ۱۲ کلاس آموزشی، نمازخانه، کتابخانه، کارگاه آزمایشگاهی و سالن ورزشی احداث می‌شود،افزود: با پیگیری‌های انجام شده، همچنین یک فضای آموزشی دارای ۶ کلاس دیگر به همت بنیاد برکت در یکی دیگر از مناطق شهر انابد ساخته می‌شود که مجوز آن نیز گرفته شده است.

غفوری گفت: با ساخت این پروژه‌ها، فضای آموزشی شهر انابد تکمیل شده و تا ۱۰ سال دیگر کمبود فضای آموزشی در شهر انابد نخواهیم داشت.

انتهای پیام//و.ت

 

ساخت یک باب فضای آموزشی در انابد برسکن با مشارکت آستان قدس رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.