افزایش ۸۰ درصدی کشف مواد مخدر در نوروز ۹۷

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: در نوروز امسال کشف انواع مواد مخدر در استان ۸۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ علی ذوالقدری جانشین فرماندهی انتظامی استان در راستای برخورد با قاچاقچیان بزرگ مواد مخدر و سوداگران مرگ، بیان کرد: ماموران انتظلامی استان فارس در ایام نوروز موفق به کشف انواع مواد مخدر شدند که نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش ۸۰ درصدی داشته است.

وی با اشاره به اینکه حفظ امنیت بدون آگاه سازی مردم ممکن نیست، تصریح کرد: برقرای امنیت از اولویت‌های ناجا است و با تدبیری که فرماندهی انتظامی استان فارس با افزایش گشت‌ها در سطح استان انجام داده باعث شده تعداد تلفات ناشی از تصادفات منجر به فوت در درون شهر‌ها نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۶ درصد کاهش یابد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان با اشاره به افزایش تردد و حجم ترافیک محور‌های مواصلاتی استان فارس نسبت به مدت مشابه پارسال افزود: در نوروز امسال تردد نسبت به پارسال ۴۴ درصد افزایش یافته که دلیل اصلی آن شرایط خوب آب و هوایی استان قارس بوده که مسافران زیادی را از سراسر کشور جذب کرده است.

سرهنگ ذوالقدری وضعیت امنیت در استان فارس را مطلوب عنوان کرد و افزود: در ایام نوروز شاهد کاهش ۲۸ درصدی جرائم مهم در استان بوده ایم.
وی با تاکید بر برخورد با خودرو‌های پلاک مخدوش در امسال تصریح کرد: هرگونه دخل و تصرف، دستکاری و مخدوش کردن پلاک و ارقام آن در وسایل نقلیه ممنوع و برابر قانون با افراد متخلف برخورد می‌شود.

سرهنگ ذوالقدری ادامه داد: با هدایت و نظارت فرمانده انتظامی استان و اراده کارکنان، فاصله وقوع و کشف جرائم در استان فارس کاهش یافته است که این امر موجب افزایش رضایتمندی شهروندان از پلیس شده است.
انتهای پیام /ت

افزایش کشف مواد مخدر در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار