برگزاری نخستین همایش ملی هنر و سلامت در نیشابور

نخستین همایش ملی هنر و سلامت در ۶ و ۷ اردیبهشت در مجتمع دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی شهر نیشابور برگزار خواهد شد.

برگزاری نخستین همایش ملی هنر و سلامت در نیشابوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور با بیان اینکه اهمیت تاثیر هنر در سلامت بر هیچ کسی پوشیده نیست افزود: با استفاده از هنر در دنیا کار‌های بزرگی ساخته می‌شود و در دنیای امروز یکی از روش‌های انتقال پیام‌های سلامتی به مردم، استفاده از هنر است.


عظیمی نژاد افزود: پیرو این اقدامات، پیشنهاد ایجاد دانشکده هنر و سلامت به عنوان یکی از مأموریت‌های ویژه منطقه ۹ در سند آمایش آموزش عالی سلامت کشور ثبت و سپس به عنوان مأموریت از طرف شورای آموزشی منطقه ۹ به دانشکده علوم پزشکی نیشابور محول گردید.

وی با اشاره به محور‌های اصلی این همایش افزود: این همایش در دو حیطه هنر و آموزش علوم پزشکی، هنر و نقش آن در ارتقاء سلامت برگزار خواهد شد که در راستای طرح تحول نظام آموزش پزشکی، ایده به کارگیری آموزه‌های هنری، تحول و طراحی روش‌های نوین آموزش پزشکی تاثیر گذار است.
 
رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: هدف از برگزاری این نشست را معرفی توانایی کارخانجات مواد غذایی در منطقه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی نیشابور و کارخانجات مواد غذایی با توجه به کیفیت مواد غذایی تولیدی که در منطقه و کشور در سطح ممتازی قرار دارندعنوان کرد.
 
انتهای پیام// س. ح.
 

نیشابور همایش ملی هنر و سلامت در نیشابور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.