معرفی سورنا نوازان برتر کشور در دره شهر

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه جشنواره ملی سورناوا با تقدیر از دست اندکاران برگزاری گفت : دبیرخانه دائمی جشنواره ملی سورناوا در شهرستان دره شهر تشکیل شود.

معرفی سورنا نوازان برتر کشور در دره شهر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;  علی ترابی اعلام کرد : دبیرخانه دائمی جشنواره ملی سورناوا در شهرستان دره شهر تشکیل شود.

وی در این آیین با تقدیر از دست اندکاران برگزاری این جشنواره و کیفیت برگزاری آن گفت :  در این جشنواره پس از رقابت سه روز 50 هنرمند از 16 استان کشور با تک نوازی سرنا، در بخش بزرگسال ماشالله رسام از همدان، نوروز علی شکری از دره شهر و فرهاد حسن زاده از لرستان به ترتیب عنوان های اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود : در گروه جوانان این جشنواره نیز شاهرخ پیمایی از لرستان، آرمین دباغی از بوکان و علی الواری از اندیمشک به ترتیب موفق به کسب مقام اول تا سوم شدند.

آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی سورناوا با حضور مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان و هنرمندان و اساتید موسیقی کشور شامگاه سه شنبه در تالار مهرگان شهرستان دره شهر از توابع استان ایلام به کار خود پایان داد.

 

انتهای پیام/ه

 

اختتامیه جشنواره سورناوا در دره شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.