وارد کنندگان کالا‌های خارجی زیر ذره بین

فعالیت وارد کنندگان کالا‌های غیرمجاز و خارجی کنترل می‌ شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید جعفر رسولی فرماندار ویژه آمل در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا وارز آمل گفت: باتوجه به نامگذاری سال حمایت از کالای ایرانی توسط رهبر معظم انقلاب، باید اعضای این کمیسیون به صورت جدی بیش از پیش وارد صحنه شده و برخورد جدی با قاچاقچیان کالا وارز داشته باشند.

وی افزود: وظیفه مضاعف این کارگروه جلوگیری از قاچاق کالا وارز است و همه دستورات لازم برای جلوگیری نیز اتخاذ گردیده تا پای قاچای کالا وارز دراین شهرستان باز نشود.

وی گفت: حمایت از کالای ایرانی در واقع حمایت از تولیدات ملی است و کشوری می‌تواند در جریان رقابت نظام جهانی قرار گیرد که تولیدات داخلی خود را تقویت کند.

رسولی افزود: شرایط جامعه ایرانی و شرایط جغرافیای ایجاب می‌ کند که هرچه از تولیدات داخلی حمایت کنیم کمک به تولید داخلی کرده و زمینه رشد اقتصادی را فراهم کردیم.

فرماندار ویژه آمل حمایت از تولیدات داخلی را حمایت از جامعه ایرانی، توسعه، اشتغال و فرصت‌ های شغلی جدید دانست و گفت: تقویت تولید داخلی باعث رسیدن به خود کفایی، ایجاد فرصت شغلی، کاهش میزان بیکاری و کاهش آسیب اجتماعی در جامعه می‌ شود.

وی با تاکید بر حمایت از کالای داخلی افزود: عدم روی آوردن به خرید کالا‌های داخلی و استفاده نکردن از تولیدات داخلی مشکلی است که امروز در جامعه رواج پیدا کرده است پس وظیفه همگانی است که از کالای داخلی در بخش‌های مختلف حمایت شود، چون زمینه توسعه و پیشرفت کشور را فراهم می‌کند.

رسولی گفت: در سال حمایت از تولید کالای داخلی نقش این کمیسیون پررنگ‌تر می‌باشد و جهت حمایت از تولیدکنندگان داخلی و محلی باید تلاش اعضای این کمیسیون بیشتر ونسبت به واردات کالا‌های غیرمجاز و خارجی اقدامات لازم بعمل آمده و با متخلفان برخورد جدی شود.

وی افزود: اصناف بر بازار نظارت ویژه داشته باشند و بازار ارز را نیز مورد کنترل قرارداده تا شهروندان با آسودگی خاطر بتوانند ارز مورد نیاز خود را در آرامش تهیه نمایند.

انتهای پیام/ م

کنترل وارد کنندگان کالا‌های غیرمجاز و خارجی در آمل

برچسب ها: واردات ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار