رئیس جمهور اسبق آمریکا خواستار موضع سرسختانه آمریکا در مواجهه با رئیس جمهور روسیه شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «جرج دبلیو بوش»، رئیس‌جمهور اسبق آمریکا در مصاحبه با برنامه «فاکس بیزنس» شبکه فاکس نیوز گفت: من همیشه احساس می کنم آمریکا باید در مواجهه با  ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه «سرسخت» باشد.

بوش در ادامه گفت: او (پوتین) یک استراتژیست خیلی باهوش و با تدبیر است. نگرش او در بسیاری از مسائل این است که «من باید برنده باشم و بازنده، آمریکاست».

رئیس جمهور اسبق آمریکا با مطرح کردن این ادعا که  پوتین یک فرد سلطه جو است و می خواهد قدرت روسیه را تثبیت کند، افزود: من همیشه احساس می کردم آمریکا در مواجهه با پوتین باید بسیار سرسخت باشد. آمریکا نباید در برابر روسیه جنگنده باشد بلکه باید نیرومند باشد.

بوش پسر در حالی چنین اظهارنظری درباره پوتین و روسیه کرده است که آمریکا در واکنش به حمایت های مسکو از دولت بشار اسد، رئیس جمهور سوریه  و حمله شیمیایی ادعایی در دوما درصدد اعمال تحریم های جدید علیه روسیه است.

جرج بوش در حالی خواستار موضع سرسختانه آمریکا در مواجهه با ولادیمیر پوتین شده است که در سال 2001 پس از دیدار با رئیس جمهور روسیه، او را با صفاتی ساده و قابل اعتماد ستود.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا تاکنون از متهم کردن پوتین در خصوص دخالت در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 خودداری کرده است و به همین دلیل از سوی حزب دموکرات بارها مورد انتقاد قرار گرفته است.

انتهای پیام/

اظهارنظر جرج بوش درباره رئیس‌جمهور روسیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار