مهلت ۴۸ ساعته دولت سوریه به تروریست‌های داعش

دولت سوریه به تروریست‌های داعش ۴۸ ساعت مهلت داد تا از منطقه‌ای در جنوب دمشق خارج شوند.

مهلت ۴۸ ساعته دولت سوریه به تروریست‌های داعش به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، روزنامه الوطن سوریه امروز، پنج شنبه اعلام کرد دولت سوریه به تروریست‌های داعش 48 ساعت مهلت داده است تا از منطقه محاصره شده‌ای که کنترل آن را در جنوب دمشق در دست دارند، عقب نشینی کنند.

طبق اعلام این روزنامه، در صورتی که آنها با این درخواست مخالفت کنند، ارتش و نیروهای پشتیبانی آماده هستند تا عملیاتی نظامی را به منظور پایان بخشیدن به حضور آنها در این منطقه آغاز کنند.

طبق اعلام روزنامه الوطن سوریه، این منطقه که در دست تروریست های داعش است، اطراف اردوگاه یرموک (که مختص آوارگان فلسطینی است) و نیز منطقه حجرالأسود در جنوب دمشق قرار دارد.

طبق اعلام یک فرمانده نظامی سوری، ارتش سوریه از روز سه شنبه و به منظور آمادگی برای حمله، بمباران این منطقه را آغاز کرده است.

گفتنی است یرموک که در فاصله 8 کیلومتری مرکز دمشق قرار دارد، خانه بیشترین گروه از پناهندگان فلسطینی، پیش از آغاز جنگ سوریه در سال 2011 به شمار می آمد. اگر چه بسیاری از ساکنان این منطقه فرار کرده اند، اما طبق اعلام سازمان ملل، چندین هزار نفر از آنها همچنان در این منطقه ساکن هستند.

انتهای پیام/

دولت سوریه به تروریست‌های داعش هشدار داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار