معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: حرکت آموزشی دانش آموزان باید به سمت مهارت آموزی و کارآفرینی باشد.

حرکت آموزشی دانش آموزان باید به سمت کارآفرینی باشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حسین درتاج روز پنجشنبه در چهارمین همایش دانش آموزی یاوران آموزش شهرستان دیر افزود: تشویق دانش آموزان به کسب مهارت و ترویج روحیه کارآفرینی در بین آنان از ضرورت‌هایی است که باید به آن توجه کرد.

وی تصریح کرد: اراده عمیق و نگاه امیدواری به آینده با استقامت در راه کسب علم و دانش برای یک دانش آموز بسیار مهم و کارساز است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: دانش آموزان نخبه و برتر علمی به عنوان دانشمندان کوچک در آینده با پذیرش مسئولیت‌های اجتماعی در پیشرفت کشور نقش آفرین خواهند بود.

وی اضافه کرد: خانواده‌ها باید در پیشرفت دانش آموزان خود با آموزش و پرورش ارتباط نزدیکی داشته باشند.

رئیس آموزش و پروش شهرستان دیر گفت: آموزش و پرورش این شهرستان سال گذشته در زمینه‌های آموزشی، پرورشی و تربیت بدنی سال پرافتخاری را پشت سر گذاشت.

احمدعبدالله زاده افزود: هدف از این همایش قدردانی از ۱۲۵ دانش آموز برتر المپیادها، مسابقه‌ها و جشنواره‌های حوزه آموزش است.

انتهای پیام/م

دانش آموزان مهارت آموزی و کارآفرینی را دنبال کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.