استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح محرومیت‌زدایی از دیشموک و قلعه‌رئیسی با همکاری دفتر مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ علی‌محمد احمدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به اجرای طرح محرومیت‌زدایی از دیشموک و قلعه‌رئیسیتلاش‌ برای رفع محرومیت‌ها از روستاها و مناطق کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: با همکاری دفتر توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری طرح‌های مختلفی در حوزه‌های آموزشی، ورزشی، بهداشت، راه، اشتغال، صنعت، تأمین آب و سایر حوزه‌ها با اعتبار 720 میلیارد ریال اجرا می‌شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به زمان دو تا پنج سال اجرای این طرح‌ها گفت: استانداری استان با همکاری بنیاد مستضعفان طرح رفع محرومیت در شهرستان لنده استان کهگیلویه و بویراحمد را آغاز کرده است.
وی تصریح کرد: شهرهای دیشموک و قلعه رئیسی در شهرستان کهگیلویه دیگر مناطقی هستند که با همکاری دفتر توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری برنامه‌ای برای رفع محرومیت‌ها در دست اجرا داریم و امیدواریم شاهد توسعه استان و رفع محرومیت‌ها از این مناطق باشیم.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه بیش از 40 درصد از جمعیت استان در روستاها ساکن هستند، خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر اقدامات و خدمات خوبی به روستاهای استان شده و علی‌رغم اینکه توپوگرافی منطقه کوهستانی است اما در حال گازرسانی به این روستاها هستیم.
انتهای پیام/غ

 گاز رسانی به روستا های سخت گذر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.