رئیس سازمان سینمایی:

جشنواره جهانی فجر با میرکریمی ادامه پیدا می کند/ دغدغه ما چگونه هزینه کردن است

رئیس سازمان سینمایی گفت: رضا میرکریمی در این سه سال در سمت دبیری جشنواره جهانی عملکرد خوبی داشته است.

جشنواره جهانی فجر با میرکریمی ادامه پیدا می کند/ دغدغه ما چگونه هزینه کردن استبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدمهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی در حاشیه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر در خصوص این جشنواره در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه عملکرد خوبی از جشنواره را در این دوره از جشنواره شاهد هستیم. امیدواریم این روند همچنان ادامه پیدا کند.

وی افزود: ما مشکل مالی نداریم و خوشبختانه اتفاقات چند سال اخیر نشان داده که ما روز به روز در دنیا نقش خوبی ایفا کردیم. هراسی از هزینه کردن نداریم، اما دغدغه ما چگونه هزینه کردن است.

وی در خصوص اینکه سال های آینده دبیری جشنواره تغییر می کند یا نه، اظهار کرد: خدا را شکر رضا میرکریمی در این سه سال در سمت دبیری جشنواره جهانی فجر، عملکرد خوبی داشته است و نقش پر رنگی دارد. ان شاء الله که این کار با او ادامه پیدا می کند و همچنان شاهد پیشرفت جشنواره باشیم.

رئیس سازمان سینمایی  ادامه داد: چون جشنواره جهانی فجر نقش پر رنگی داشته و دارد، در نظر داریم که جدا از جشنواره داخلی به پیشرفت خود ادامه دهد. ما تصمیم به تغییر جزئی در زمان جشنواره داشتیم اما تغییر کلی نه.

وی در خصوص سیاست های جشنواره فیلم فجر در سال آینده بیان کرد: دو جلسه از جلسات شورای سیاستگذاری پیش از نوروز 97 برگزار شد و ادامه جلسات در حال برگزاری است. بنایی بر تغییر نیست و بزودی سیاست‌ها را نهایی می کنیم.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار