معون سیاسی امنیتی استاندار سمنان گفت : نقش مشخص و حساس سپاه معلوم است و حضورش در تمامی عرصه‌های مورد نیاز کشور احساس می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید ناجی معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه تعامل بین سپاه و قوه مجریه به تحقق بیشتر ارزش‌های انقلاب اسلامی می‌انجامد گفت : نقش سپاه در تمامی عرصه‌های مورد نیاز کشور ، نقشی حساس و مشخص است.

وی در ادامه تصریح کرد: امروزه در مقطعی از دوران انقلاب هستیم که باید همه ظرفیت‌ها و اهداف در عرصه‌های مختلف منسجم و متمرکز شده و بی شک تعاملات گسترده سپاه باتوجه به ظرفیت و انگیزه بالای آن با مجموعه قوه مجریه می‌تواند موجب بهره‌مندی بیشتر مردم و نیل به تحقق ارزش‌های انقلاب و دستورات مقام معظم رهبری شود.

ناجی با اشاره به تهدیدات مختلف در زمینه های سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی کشور، بر لزوم انسجام بیشتر میان نهادها و سازمان‌های موجود تاکیدکرد و افزود: سطح تعاملات دوجانبه میان استانداری و سپاه استان سمنان  به گسترش همکاری ها و تعاملات دو سویه می انجامد و امیدواریم با حضور سردار حسن زاده شاهد همکاری و مساعدت بیشتر مجموعه سپاه با حوزه اجرایی استان بوده و شرایط برای بهره مندی بیشتر، مردم و پرهیز از اتلاف سرمایه و انرژی موجود فراهم شود.

انتهای پیام / گ

انسجام بیشتر میان نهادها و سازمان‌های موجود در استان سمنان

برچسب ها: سپاه ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.