اجتماع منتظران ظهور در 120 شهر کشور و 30 شهر در سراسر جهان

جلسه هماهنگی ستاد اجتماع عظیم منتظران ظهور با مدیر کل و معاونان صدا و سیما مرکز خراسان رضوی امروز در مجتمع رضوان مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  مسئول ستاد مردمی اجتماع عظیم منتظران ظهور گفت: طبق برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده قرار است روز نیمه شعبان در همه شهرهای خراسان رضوی اجتماع عظیم منتظران ظهور همراه با 120 شهر از سراسر کشور و 30 شهر در نقاط مختلف جهان برگزار شود.

سردار غلامحسین صفایی روز افزود: اجتماع عظیم منتظران ظهور به مدت 12 سال است که در شهر مشهد برگزار می شود اما چنانکه باید در میان مردم جای خود را پیدا نکرده و بسیاری نیز از این اجتماع بی خبر هستند.

صفائی با اشاره به تاثیرگذاری رسانه ملی تصریح کرد : غربت امام زمان عج با تمام وجود احساس میشود و این وظیفه رسانه ملی است که مردم را به این حرکت ترغیب کند.

وی ادامه داد: این اجتماع برگفته از روایاتی می باشد که در این مورد وجود دارد و مضمون آنها این است که در زمان سختی و گرفتاری مردم دور هم جمع شوند و توبه کنند تا لطف خدا شامل حال آنها شود و به فرموده امام صادق(ع) اگر برای ظهور دعا نکنیم سختیها به نهایت خود می رسد.
سردار صفایی افزود: لازمه تعجیل در فرج امام زمان(عج) رسیدن به این باور است که نبود آن حضرت چه خسارتی برای همه انسانها می باشد اما متاسفانه خیلی از ما به این موضوع اهمیت نمی دهیم.
اجتماع عظیم منتظران ظهور در مشهد روز نیمه شعبان. ساعت 9 صبح از عرصه میدان شهدا آغاز و به سمت حرم مطهر رضوی ادامه می یابد.

انتهای پیام/س

اجتماع منتظران ظهور در 120 شهر کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.