تشکیل 53 فقره پرونده تخلف در طرح نظارتی ویژه نوروز 97 در فردوس

رئیس اداره صنعت،معدن فردوس از شناسایی 53 واحد متخلف در طرح نظارتی نوروز 97 در سطح شهرستان فردوس خبر داد.

صادقی رئیس  اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان فردوس در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛از شناسایی 53 واحد متخلف و تشکیل پرونده آنان در طرح نظارتی نوروز 97 در سطح شهرستان فردوس خبر داد و گفت:ارزش ریالی این پرونده ها 41 میلیون و 970 هزار و 700 ریال است که جهت طی مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی فردوس ارجاع شده است .

 

وی افزود:طرح نظارتی ویژه ایام پایانی سال و نوروز 97 از ابتدای بهمن ماه  سال گذشته آغاز شده و تا پایان فروردین 97 ادامه داشته است.

 

صادقی با اشاره به اینکه در زمان اجرای این طرح گشت های مشترکی با شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، میراث فرهنگی، شبکه دامپزشکی، اداره راهداری و حمل و نقل و غیره از واحدهای صنفی صورت گرفته است،ادامه داد:در این مدت قریب به 1000 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی سطح شهرستان صورت گرفته و 46 گشت مشترک نیز با دستگاه های ذیربط برگزار شده است.

 

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان فردوس گفت:همچنین در این مدت 49 مورد گزارش به سامانه 124 این اداره و یا به صورت حضوری واصل که طبق بررسی های انجام شده 10 مورد منجر به تشکیل پرونده شده است.

 

وی اظهار کرد:بیشترین تخلفات صورت گرفته در طول اجرای این طرح مربوط به عدم درج قیمت،گرانفروشی، عدم صدور و ارائه فاکتور و غیره بوده است.

صادقی با اشاره به پرونده های رسیدگی شده گفت:همچنین در این مدت بیش از 5 میلیون ریال به شکات برگشت داده شده است.

 

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان فردوس در پایان از شهروندان درخواست نمود در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و غیر صنفی از قبیل کم فروشی، گرانفروشی، عدم صدور صورتحساب، عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه و غیره مراتب را به سامانه 124  این اداره اطلاع داده تا در اسرع وقت مورد پیگیری قرار گیرد.

انتهای پیام/غ

 53 فقره پرونده تخلف در طرح نظارتی ویژه نوروز 97 در فردوس تشکیل شد

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.