دستگیری سارقان حرفه‌ای داخل خودرو در مشهد

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: ۲ سارق حرفه‌ای با ۲۱ فقره سرقت داخل خودرو در جنوب شهر مشهد دستگیر شدند.

دستگیری سارقان حرفه‌ای داخل خودرو در مشهد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردارقادر کریمی فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی اقزود: با دریافت مرجوعه قضائی مبنی بر سرقت تعداد زیادی مدارک و اسناد از داخل یک دستگاه خودرو سواری در محدوده بلوار صیاد شیرازی شهر مشهد تیمی از پایگاه جنوب پلیس آگاهی موضوع را دستورکار خود قرار داد. 

وی گفت: کارآگاهان زبده اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی دقیق محل سرقت و اظهارات مالباخته تحقیقات میدانی گسترده‌ای را آغاز و با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی سارق را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از چند روز کنترل نامحسوس و جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضائی متهم را در محدوده بلوار فکوری دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی چهار دستگاه ضبط خودرو، تعدادی مدارک و کارت‌های شناسایی کشف کردند.

کریمی گفت: متهم در چندین مرحله بازجویی‌های علمی پلیس به ۲۱ فقره سرقت داخل خودرو در محدوده جنوب شهر مشهد با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد که با اطلاعات بدست آمده کارآگاهان پلیس آگاهی او را در حال فروش باطری خودرو در محدوده بلوار سیدی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده با صدور قرار مناسب قضائی روانه زندان مرکزی مشهد شدند.
 
انتهای پیام//م. ن
 

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای با ۲۱ فقره سرقت داخل خودرو در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.