فرماندار تربت جام گفت : رسالت مهم آموزش و پرورش تغییرات مطلوب در نوع نگاهها و دیدگاهها و ایدوئولوژی هاست و همه جامعه باید رسالت سنگین آموزش و پرورش را دنبال کنند .

برگزاری شورای آموزش و پرورش در تربت جامبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛  مرتضی حمیدی فرماندار تربت جام در جلسه شورای آموزش و پرورش تربت جام گفت : با ایده های نو و جدید و اقدامات بزرگ ، امسال را سالی متفاوت برای آموزش و پرورش بدانید .

 

وی افزود :  هنرهای صنایع دستی و موسیقی مقامی دانش آموزان که یادگار جلوه های زیبای مشرق زمین است باید به معنای واقعی خود شناخته شود .

 

فرماندار تربت جام گفت : در هفته بزرگداشت مقام معلم با نصب بنر و نوشتن جمله های زیبا در مورد معلم چهره شهر و روستا ها مزین به نام معلم باشد و مسئولین ادارات از معلمین تجلیل به عمل آورند .

 

غلامرضا بهرامپور رئیس اداره آموزش و پرورش تربت جام نیز گفت : در سال 97 هشت پروژه آموزشی را همزمان شروع و تلاش خواهیم کرد که تا پایان سال عملیات ساخت را به پایان برسانیم و یا 50 درصد پیشرفت فیزیکی خواهد داشت .

 

غلامرضا بهرامپور با اشاره برنامه ها و مراسمات هفته معلم افزود : دیدار با ائمه جمعه ، عطر افشانی مزار شهدا ، حضور در نماز جمعه ، همایش مشترک آموزش و پرورش و ناحیه مقاومت بسیج ، تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی و برگزاری یادواره شهدا، صبحگاه مشترک در محل اداره آموزش و پرورش ، بازدید مسئولین و نهاد ها از 12 مدرسه شهری و روستایی ، تجلیل از پیشکسوتان آموزش و پرورش و همایش بزرگ معلمین از جمله برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم در شهرستان است .


وی گفت : شهرستان تربت جام با 50 هزار دانش آموز و 3 هزار و 500 معلم از جایگاه علمی و ارزشی برخوردار است .

انتهای پیام // ز.ج

 

 

اعلام برنامه ها ی هفته معلم در تربت جام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.