حل عالمانه مسائل و مشکلات کرمان در گرو تعامل

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: حل مشکلات اساسی استان جز با همراهی و تعامل جامعه علمی و حوزه‌های اجرایی میسر نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمید ملانوری روز دوشنبه در دیدار با اساتید گروه علوم سیاسی دانشگاه شهید باهنر که با حضور حجت الاسلام صباحی رئیس دفتر نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه‌های استان و رئیس دانشکده الهیات و حقوق دانشگاه شهید باهنر و همچنین حجت الاسلام حیدری رئیس گروه علوم سیاسی در این دانشگاه برگزار شد گفت :حل مشکلات اساسی استان جز با همراهی و تعامل جامعه علمی و حوزه‌های اجرایی میسر نخواهد شد.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ضمن اشاره به مباحث چالشی استان از جمله موضوعات آب، مسائل و ناهنجاری‌های اجتماعی و اشتغال خواستار مشارکت جدی دانشگاه در این زمینه‌ها گردید.
حمید ملانوری در ادامه ضمن تشریح مباحث مختلف حوزه‌های سیاسی از جمله موضوعات احزاب و تشکل‌های سیاسی، مباحث دانشجویی، مسائل کارگری و همچنین امور مربوط به مذاهب و فرق؛ از اساتید علوم سیاسی خواست تا ضمن تعامل با مجموعه سیاسی استان و ارائه نقطه نظرات خود در خصوص این موارد، در بهبود و توسعه امور مشارکت عالمانه و جدی داشته باشند.
 در این جلسه رئیس و اساتید گروه علوم سیاسی دانشگاه به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود در حوزه‌های مختلف سیاسی استان و نیز نحوه تعامل دستگاه‌های اجرایی با دانشگاه پرداختند.

انتهای پیام/ی

مشارکت جدی دانشگاه در مسائل اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار