حضور تنیسورهای کرمانی در مسابقات مستعدین منطقه 3 و 4 کشور

سرپرست هیئت تنیس استان کرمان از حضور 6 تنیسور دختر و پسر کرمانی در مسابقات مستعدین منطقه 3 و 4 کشور به میزبانی یزد خبر داد و گفت: 15 روز آینده نتیجه ی این رقابت ها مشخص می شود.

وحید کریم زاده، سرپرست هیئت تنیس استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان با اعلام اینکه مسابقات مستعدین منطقه 3 و 4 کشور با حضور 31 تنیسور دختر و پسر از سراسر کشور به میزبانی یزد برگزار شد، گفت: از استان کرمان در بخش پسران، امین ارجمند در رده ی سنی زیر ۱۲سال و ایلیا افضلی پور و کیارش بلوچی در رده ی  زیر ۹سال حضور داشتند.

وی افزود: در بخش دختران نیز نجلا علوی در رده ی سنی زیر ۱۲سال و فریماه فرهی مقدم و آوید زندرحیمی  در رده ی  زیر ۹سال در این رقابت ها شرکت کردند.

کریم زاده تصریح کرد: چهارمین دوره مسابقات مستعدین رده سنی ۷ تا ۱۲ سال به مدت 3 روز با سرداوری الهه دهقانی به میزبانی هیئت تنیس یزد برگزار شد.

وی با اعلام اینکه نتایج این رقابت ها 15 روز آینده مشخص می شود، یادآور شد: در این دوره از رقابت ها که با هدف شناسایی نفرات برتر برگزار شد، دانش آموزانی از استان های یزد ، سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس، هرمزگان، بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد حضور داشتند. 

انتهای پیام/ب

6 تنیسور کرمانی در مسابقات مستعدین منطقه 3 و 4 کشور

برچسب ها: اخبار ورزشی ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار