ورزش کارگری کرمان میزبان 200 بانوی ورزشکار از سراسر کشور

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان از برگزاری نخستین دوره المپیاد ورزشی بانوان کارگر کشور از 15 تا 17اسفند جاری به میزبانی کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا اسماعیلی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در حاشیه ی  نشست خبری خود با اصحاب رسانه، به خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز کرمان گفت: نخستین دوره المپیاد ورزشی بانوان کارگر کشور به همت و همکاری هیئت ورزش کارگری استان کرمان و حمایت شرکت های گل گهر و مس سرچشمه در 4رشته ی ورزشی از 15 تا 17اسفند جاری در شهر کرمان برگزار می شود.

وی به نقش و اهمیت ورزش بر سلامتی اعضای جامعه ی کار و تلاش اشاره کرد و افزود: بانوان به عنوان نیمی از اعضای جامعه ی ما باید در برنامه های مختلف ورزشی شرکت کنند که این امر نیازمند برنامه ریزی نهاد های مختلف در سراسر کشور است.

 اسماعیلی تصریح کرد: نقش ورزش در تأمین سلامتی بانوان کارگر و خانواده های آنان, وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی و فدراسیون ورزش کارگری را بر آن داشت تا باشعار ورزش نشاط و بهره وری نخستین دوره المپیاد ورزشی بانوان کارگر کشور را در استان صنعتی و معدنی کرمان برگزار کنند.

وی یادآور شد: در همین راستا جلسات متعددی با حضور مسئولان استان و مدیران شرکت های گل گهر و مس سرچشمه انجام و مقدمات برگزاری این رویداد مهم فراهم شده است.

رییس ستاد اجرایی این المپیاد گفت: نگاه و هدف ما در برگزاری این رویداد تشویق بانوان به ورزش بوده است و امیدواریم این المپیاد باعث معرفی جاذبه های گردشگری، صنعتی و فرهنگ استان در سطح کشور شود.

مسعود نخعی، رئیس هیئت ورزش کارگری استان کرمان با اشاره به اهمیت برگزاری  این المپیاد نیز گفت: المپیاد با شرکت قریب به 200 بانوی ورزشکار از سراسر کشور در 4 رشته پتانک، دارت، شنا و تنیس روی میز در شهر کرمان برگزار می شود.

وی افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده مقرر است مراسم افتتاحیه المپیاد با حضور مسئولان مختلفی کشوری، نمایندگان مجلس، مسئولان خانه کارگر کشور، مدیران استان و اقشار مختلف بانوان ساعت 16 سه شنبه 15 اسفند جاری در سالن شهدای کارگر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شود.

نخعی تصریح کرد: بانوان استان کرمان نیز در قلاب 3 تیم منتخب استان، گل گهر و مس سرچشمه در این رقابت ها شرکت می کنند و طبق اعلام فدراسیون ورزش کارگری، تمامی استان های کشور در المپیاد نماینده خواهند داشت.

رییس هیئت ورزش کارگری با اشاره به نقش و اهمیت این رقابت ها در توسعه ورزش بین آحاد جامعه کار و تلاش یادآور شد: توسعه ورزش نیازمند توجه جدی رسانه در راستای همگانی سازی آن است و ما امیدواریم رسانه های استان به اطلاع رسانی این رویداد توجه ویژه ای داشته باشند.

انتهای پیام/ب

کرمان میزبان المپیاد ورزشی بانوان کارگر کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار