منصوری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اثر بخشی توسعه گلخانه‌ها در نجات کشور از بحران منابع آبی

یک مقام مسئول گفت: توسعه گلخانه‌ها در بهره وری مصرف آب، ایجاد اشتغال و نجات کشور از بحران منابع آبی تاثیر بسزایی دارد.

اثر بخشی توسعه گلخانه ها در نجات کشور از بحران منابع آبیعلی اشرف منصوری مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار  صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه عمده فعالیت های شرکت با تکیه بر تولیدات داخلی است، اظهار کرد: شرکت شهرک های کشاورزی در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی، عمده فعالیت خود را در سه حوزه شهرک های گلخانه ای، شیلاتی و به طور محدود دامپروری انجام می دهد.

وی با اشاره به اینکه 121 شهرک دولتی درسطح کشور در اختیار داریم، افزود: تاکنون هزار هکتار از اراضی شهرک های دولتی به متقاضیان و سرمایه گذاران واگذار شده و تنها  8 هزار هکتار از این  اراضی در اختیار فعالیت های دولتی است.

منصوری از صدور مجوز 25 شهرک خصوصی در سطح کشور خبر داد.

مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی ادامه داد: با وجود آنکه امکان واگذاری مابقی اراضی برای تولید فراهم است در حال تهیه فراخوان جدید هستیم تا متقاضیان بتوانند در این زمینه سرمایه گذاری و برای دریافت تسهیلات اقدام کنند.

به گفته وی؛ با وجود اثر بخشی توسعه گلخانه ها در بهره وری مصرف آب، ایجاد اشتغال و افزایش صادرات محصولات کشاورزی و نجات کشور از بحران منابع آبی در حال شناسایی عرصه های جدید هستیم تا از طریق روسای سازمان جهاد کشاورزی استان ها، این عرصه ها را تعیین و تکلیف کنیم.

انتهای پیام/

صدور 25 مجوز شهرک خصوصی در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار