فرماندار تربت جام ؛

بیماران صعب العلاج تربت جامی رایگان درمان می‌شوند

فرماندار تربت جام گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با مجمع خیرین سلامت کلیه بیماران صعب العلاج وسرطانی این شهرستان بطور رایگان درمان می‌شوند.

بیماران صعب العلاج تربت جامی رایگان درمان می‌شوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ مرتضی حمیدی درجلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی گفت:اگربخشی از جامعه دچار کسالت روحی، جسمی وروانی باشد آن جامعه شاداب نخواهد بودو این امر به افکار جامعه بر می‌گرددو باید چالش‌های این حوزه را مداوا کنیم و شکوفایی و نشاط اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و امید در جامعه ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد:نگاه غیر اصولی و‌علمی به حوزه سلامت به جایی نخواهیم رسید و در چارچوب قانون و مقررات با شادی، سرور و خوشحالی مردم مخالفت نکنیم.

فرماندار تربت جام گفت: بخش زیادی از آسیب‌های اجتماعی عدم توجه به حوزه سلامت وفرهنگی است و هر کسی که علاقه‌مند کمک به سلامت جامعه باشد دست اورا به گرمی می‌پذیریم.

رییس دانشکده علوم پزشکی تربت جام هم در این جلسه گفت:عملیات اجرایی ۷۱ پروژه عمرانی در حوزه سلامت سال گذشته شروع شد که از این تعداد ۲۳ واحدآماده بهره برداری و ۳۰ پروژه درهفته دولت به بهره برداری می‌رسدو مابقی آن با تامین اعتبار و رفع مشکل زمین و معارض عملیات ساختمانی شروع می‌شود.

دکتر افکارافزود:همزمان با هفته سلامت سامانه ۱۹۰ در حوزه درمان و‌دارو وهمچنین سایت نقشه گسترش شبکه و ستاد مدیریت ارتباطات مردمی و هدایت راهبردی فوریت سلامت محیط کار رونمایی شد.

انتهای پیام/س، ج
 

برگزاری جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی ترت جام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.