اعزام کاروان راویان دفاع مقدس اردبیل به مناطق عملیاتی کشور

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ۹۰ نفر از خادمان شهدا و راویان دفاع مقدس و روحانیون مناطق عملیاتی بازی دراز سرپل ذهاب اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،سرهنگ پاسدار شکر عبدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل صبح امروز در مراسم بدرقه کاروان راویان، روحانیون و خادمین شهدا به افتتاحیه اردوهای راهیان نور کشور در اردبیل اظهار داشت:  90نفر از راویان دوران هشت سال دفاع مقدس، روحانیون و خادمین شهدا در قالب دو اتوبوس به مراسم افتتاحیه راهیان نور سال 97 عازم منطقه عملیاتی بازی دراز در سرپل ذهاب شدند.

وی با اشاره به افتتاح برنامه‌های راهیان نور غرب کشور در منطقه بازی دراز سرپل ذهاب گفت: هر ساله در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه استارت برنامه‌های راهیان نور و سالروز بزرگداشت عملیات بازی دراز در این منطقه زده می‌شود و با حضور 30 هزار نفر از سراسر کشور برنامه‌های راهیان نور آغاز می‌شود.

عبدی افزود: راویان به عنوان سفیران الهی از طرف شهدا برای روایتگری به این مناطق اعزام می‌شوند تا  با حضور در اردوهای راهیان نور عزیزانی که به مناطق عملیاتی کشور سفر می‌کنند را با فرهنگ ایثار و شهادت دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اصلی‌ترین هدف از اعزام کاروان‌های راهیان نور را تجدید میثاق با شهدا، آرمان‌های امام راحل و حفظ دستاوردهای شهدا برشمرد و بیان کرد: با برگزاری برنامه‌های مختلف در تلاش هستیم تا به این مهم دست یابیم.

وی تصریح کرد: راهیان نور به عنوان قرارگاه فرهنگی در مقابله با جنگ نرم دشمن انجام وظیفه می‌کنند و نیز تولید قدرت ملی و مردمی از نتایج بازدید آثار دفاع مقدس بوده که این یکی از وظایف راهیان نور به شمار می‌رود و تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم به نحوی شایسته این رسالت را به جای آوریم.

انتهای پیام/ع

مناطق عملیاتی کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار