رقابت ۳هزارو ۲۰۰ داوطلب کارشناسی ارشد ۹۷ در جیرفت

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جیرفت گفت: رقابت بیش از سه هزار و ۲۰۰ داوطلب آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۷ دانشگاه و موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی، در دانشگاه جیرفت آغاز شد.

رقابت  ۳هزارو ۲۰۰ داوطلب کارشناسی ارشد ۹۷ در جیرفتبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سعید برخوری معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جیرفت گفت: آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۷ در استان کرمان تنها در مرکز کرمان، دانشگاه جیرفت و رفسنجان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۷ دانشگاه و موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی در روز‌های پنجشنبه در دونوبت صبح و عصر و جمعه نوبت صبح برگزار می‌شود.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جیرفت تصریح کرد: در نوبت صبح پنجشنبه بیش از یک هزارو ۵۶۰ داوطلب به رقابت پرداختند که از این تعداد ۸۵۵ داوطلب زن و ۷۰۵ داوطلب مرد می‌باشند و در نوبت عصر پنجشنبه نیز ۲۰۶ داوطلب به رقابت می‌پردازند که از این تعداد ۹۳ داوطلب زن و ۱۱۳ داوطلب مرد هستند.

وی افزود:در نوبت صبح جمعه یک هزار و ۵۰۰ داوطلب رقابت خود را آغاز خواهند کرد که از این تعداد ۷۹۰ داوطلب مرد و ۷۱۰ داوطلب زن می‌باشند.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جیرفت با بیان این مطلب که دانشگاه جیرفت برگزار کننده آزمون‌های سازمان سنجش و آموزش کشور در جنوب استان کرمان است تصریح کرد: مجموعه دانشگاه جیرفت، هیئت رئیسه، اساتید، کارکنان با بهره گیری از همه امکانات سعی دارند که آزمون‌های فوق به نحو مطلوب برگزار شود و بیش از ۳۰۰ نفر کار اجرایی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۷ دانشگاه و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی را بر عهده داشته اند.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جیرفت از همه دستگاه‌های اجرای شهرستان جیرفت از جمله؛ فرمانداری شهرستان جیرفت، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، شهرداری، پلیس راه، اداره برق، آب و فاضلاب، اداره اطلاعات، دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، فنی و حرفه‌ای و آتش نشانی برای برگزاری این آزمون تشکر و قدردانی کرد.
انتهای پیام/ح

رقابت ارشد در دانشگاه جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار