رقابت بیش از 600 داوطلب در آزمون پذیرش بهورز در جنوب کرمان

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت:آزمون پذیرش بهورز با شرکت 676 داوطلب در جنوب کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید فریدون افضلی معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی جیرفت صبح امروز در حاشیه برگزاری آزمون‌ بهورزی در جنوب کرمان گفت: آزمون پذیرش بهورز در جنوب کرمان در دو حوزه امتحانی شهرستان های جیرفت و کهنوج برگزار شد.

وی افزود:این آزمون در شهرستان های جیرفت و عنبرآباد ساعت 8صبح امروز در دو حوزه مرکز تحقیقات علی آباد سازمان با شرکت متقاضیان این دو شهرستان و سالن اجتماعات دانشگاه آزاد کهنوج با حضور داوطلبان شهرستان های رودبار جنوب ،قلعه گنج، منوجان، فاریاب و کهنوج برگزار شد.

افضلی تصریح کرد: در جنوب کرمان 676 داوطلب برای 114پست بهورزی از طریق آزمون عمومی وتخصصی در آزمون پذیرش بهورز به رقابت پرداختند.

وی افزود:در راستای تأمین بهورز مورد نیاز منطقه در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت سه مرکز آموزش بهورز در شهرستان های جیرفت، کهنوج و رودبار وجود دارد.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اظهار کرد: پست های مصوب بهورزی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت934 نفر است و تعداد بهورزان شاغل 534نفرمی باشد ، در حال حاضر 111بهورز در مراکز بهورزی دانشگاه در حال تحصیل هستند و 289بهورز در منطقه کمبود داریم که از این تعداد114پست جهت آزمون امروز اعلام شده و 175پست بهورزی بلاتصدی می ماند که در سال آینده از طریق آزمون پذیرش می شوند.
انتهای پیام/ی

جذب بهورز در جنوب کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار