پیش‌بینی رگبار، رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید در بیشتر مناطق استان اصفهان

کارشناس‌ مسؤول پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وقوع رگبار، رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید در بیشتر مناطق استان از بعدازظهر فردا خبر داد.

میترا سیدان درگفتگو باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی از جوی ناپایدار بر روی استان اصفهان طی سه روز آینده حکایت دارد و از امروز تا روز دوشنبه در اکثر مناطق استان، افزایش ابر و وزش باد را شاهد هستیم؛ فردا بعداز ظهر نیز با تقویت سامانه در بیشتر مناطق استان رگبار و تگرگ و رعدوبرق و گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان این‌که شدت فعالیت این سامانه در بخش غرب و جنوبی استان اصفهان بیشتر است، افزود: بر این اساس دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در برخی مناطق استان ۱ تا ۲ درجه افزایش خواهد داشت.

کارشناس ‌مسؤول پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره بیشینه و کمینه دما در اصفهان گفت: دمای هوای بیشینه در اصفهان 26 و کمینه هوا 14 درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

سیدان گرم‌ترین منطقه استان را آران و بیدگل با 30 درجه سانتی‌گراد و خنک‌ترین منطقه را بوئین و میاندشت با دمای 3 درجه بالای صفر  اعلام کرد.

 

انتهای پیام/م

 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.