بارش باران در مناطق مختلف استان اصفهان /جاری شدن روان‌آب در جاده نطنز و میمه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بارش باران در مناطق مختلف استان باعث جاری شدن روان‌آب در بعضی از مناطق از جمله جاده نطنز و میمه شد .

منصور شیشه‌فروش درگفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در باره بارش باران و وزش باد شدید در مناطق مختلف استان اصفهان اظهار داشت: همان طور که پیش‌بینی می‌شد و هواشناسی هم اعلام کرده بود امروز وزش باد در مناطق شمالی و شرقی استان و کاهش میدان دید و گرد و غبار را شاهد بودیم.

وی افزود: گاهی سرعت باد در بعضی از مناطق به 70 تا 80 کیلومتر برساعت هم رسید که به ایجاد گرد و غبار، کاهش میدان دید و شکسته شدن بعضی از درختان در مناطق شرقی و شمالی استان از جمله اردستان منجر شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: بارش‌های پراکنده باران بیشتر در مناطق غرب و مرکز استان و شمال و اکثر مناطق استان به صورت رگبار و تگرگ گزارش شد و در بعضی از جاها از جمله جاده نطنز و میمه هم روان‌آب جاری شد و مورد خاصی از خسارت تاکنون نداشتیم.

شیشه‌فروش خاطرنشان کرد: این بارش‌ها تا امشب ادامه دارد و پیش‌بینی هواشناسی هم وزش باد شدید، گرد و غبار در مناطق شرقی و شمالی و در مناطق غربی و مرکزی هم بارش باران بود.

وی با بیان این‌که اوضاع در کنترل است و عوامل راهداری در مناطق حضور دارند و مسیرها را کنترل می‌کنند، تصریح کرد: به شهرداری‌ها و بخش‌های مختلف از جمله اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای که عواملشان در راه‌ها هستند اطلاعیه داده بودیم تا بازگشایی مسیرها را انجام دهند. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در پایان تأکید کرد: مدیریت بحران شهرستان‌ها هم آمادگی کامل دارند و در حال حاضر شرایط در کنترل بوده و خسارتی هم گزارش نشده است؛ امید داریم بارندگی‌ها مؤثر باشد و بیشتر شیرینی بارندگی برای همه بماند.

 

انتهای پیام/م

 

جاری شدن روان‌آب در جاده نطنز و میمه

برچسب ها: مدیریت بحران ، باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.