سیرجان میزبان مسابقات آزاد تنیس مناطق پنجگانه کشور

مسابقات آزاد تنیس مناطق پنجگانه کشور در بخش بانوان 8 تا 13 اردیبهشت جاری به میزبانی سیرجان در استان کرمان برگزار می شود.

علیرضا درآگاهی، دبیر هیئت تنیس شهرستان سیرجان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان با اشاره به برگزاری مسابقات آزاد تنیس مناطق پنجگانه کشور در بخش بانوان گفت: این رقابت ها در بخش انفرادی آزاد در محل باشگاه فاخر سیرجان، واقع در ابتدای جاده بافت، جنب دانشگاه صنعتی برگزار می شود.

وی با اعلام اینکه متولدان 11 دی ماه 82 به بالا حق شرکت در این مسابقات را نخواهند داشت، افزود: 12 نفر اول رنکینگ نیز اجازه حضور در این رقابت ها را ندارند.

درآگاهی تصریح کرد: مسابقات در بخش انفرادی به صورت 2 ست از 3 ست خواهد بود.

وی یادآور شد: کلیه افراد اعم از آن که به صورت آنلاین ثبت کرده اند و یا کسانی که قصد ثبت نام به صورت حضوری را دارند، باید روز شنبه 8 اردیبهشت جاری از ساعت 16 تا 18 حضور داشته باشند.

دبیر هیئت تنیس شهرستان سیرجان تأکید کرد: در صورتی که بازیکنی ثبت نام آنلاین داشته باشد و در مسابقه شرکت نکند با جریمه کسر امتیاز روبرو خواهد شد.

درآگاهی، آخرین مهلت ثبت نام را ساعت 16 روز شنبه 8 اردیبهشت جاری عنوان کرد.

وی با اعلام اینکه مراسم قرعه کشی رقابت ها ساعت 18 روز شنبه 8 اردیبهشت جاری در محل مسابقات انجام می شود، گفت: قرعه کشی بر اساس رنکینگ اعلامی در سایت فدراسیون تنیس است.

 درآگاهی افزود: مسابقات از ساعت 9 صبح روز یکشنبه 9 اردیبهشت جاری در محل باشگاه فاخر سیرجان آغاز می شوند.

مسابقات آزاد تنیس مناطق پنجگانه کشور در بخش بانوان 8 تا 13 اردیبهشت جاری به میزبانی سیرجان در استان کرمان برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

برگزاری مسابقات آزاد تنیس مناطق پنجگانه کشور در سیرجان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار